recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blandet hjælp til Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blandet hjælp til Windows 10

 Besvar Besvar Side  <1 910111213>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Hvis du har mod på det kan du jo prøve denne procedure:

http://www.groovypost.com/howto/install-windows-10-november-update-1511-manually-media-creation-tool/

Det vil jo nok være en god ide at tage en backup først.
Det er mit mod, ikke stort nok til.Embarrassed Jeg kan godt læse og forstå Engelsk. Men når det er teknisk, så fatter jeg ikke en meter. Hold da kæft, jeg er træt af windows.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 20:23
Når nu modet ikke er større, skulle du nok have ventet ½ års tid med at opgradere til Windows 10.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Når nu modet ikke er større, skulle du nok have ventet ½ års tid med at opgradere til Windows 10.

Flemming
Hvorfor? Det kører da fint for andre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2015 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Når nu modet ikke er større, skulle du nok have ventet ½ års tid med at opgradere til Windows 10.

Flemming
Hvorfor? Det kører da fint for andre.

Ja, men det er vel ikke derfor du er træt af det?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Når nu modet ikke er større, skulle du nok have ventet ½ års tid med at opgradere til Windows 10.

Flemming
Hvorfor? Det kører da fint for andre.

Ja, men det er vel ikke derfor du er træt af det?

Flemming
Nej, jeg er træt af, at jeg ikke kan få denne opdatering.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 17:31
Og så fandt jeg løsningen på dette problem. Det er programmet My Movies, sammen med de SQL ting de lægger ind, som blokerer på en eller anden måde. Så efter at jeg har fjernet dem, så kunne jeg opdatere. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 10:48
Goddag igen. Jeg har lige fået Office 365, hvor der er Outlook med i. Og jeg er vant til, at bruge Windows live mail, som desværre ikke opdateres mere. Jeg har nu sat det meste op i Outlook, men har en enkelt fejl, som er at når jeg dobbelt klikker på en mail, så åbner den mail på hele siden. Det er fint, men når jeg sletter den, så går den ned igen. På live mail, der blev de ved med at være åbent, indtil der ikke var flere. Hvad gør jeg? Håber at det gav mening. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Goddag igen. Jeg har lige fået Office 365, hvor der er Outlook med i. Og jeg er vant til, at bruge Windows live mail, som desværre ikke opdateres mere. Jeg har nu sat det meste op i Outlook, men har en enkelt fejl, som er at når jeg dobbelt klikker på en mail, så åbner den mail på hele siden. Det er fint, men når jeg sletter den, så går den ned igen. På live mail, der blev de ved med at være åbent, indtil der ikke var flere. Hvad gør jeg? Håber at det gav mening. 

Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke helt forstår hvad du gør Smile

jeg er med på at du har din liste med nye mails, du dobbeltklikker på mailen for at læse den, og den åbner i fuldskærmen.

Så langt så godt.

Hvad gør du så? Du skriver at du sletter mailen helt? Hvilken funktion/ikon trykker du på?

Hvad mener du med at "den går ned igen"? Er det Outlook der lukkes helt ned?

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Goddag igen. Jeg har lige fået Office 365, hvor der er Outlook med i. Og jeg er vant til, at bruge Windows live mail, som desværre ikke opdateres mere. Jeg har nu sat det meste op i Outlook, men har en enkelt fejl, som er at når jeg dobbelt klikker på en mail, så åbner den mail på hele siden. Det er fint, men når jeg sletter den, så går den ned igen. På live mail, der blev de ved med at være åbent, indtil der ikke var flere. Hvad gør jeg? Håber at det gav mening. 

Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke helt forstår hvad du gør Smile

jeg er med på at du har din liste med nye mails, du dobbeltklikker på mailen for at læse den, og den åbner i fuldskærmen.

Så langt så godt.

Hvad gør du så? Du skriver at du sletter mailen helt? Hvilken funktion/ikon trykker du på?

Mailen er nu i fuldskærm, og i programmet, så trykker jeg på ikonet slet. Og så ryger jeg tilbage til oversigten igen, i stedet for, at den bare skulle gå videre til næste mail i fuldskærm.

Hvad mener du med at "den går ned igen"? Er det Outlook der lukkes helt ned?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 11:37
Umiddelbart tror jeg ikke du kan gøre det du ønsker - men måske giver det dig et bedre overblik og en lignende funktionalitet, at slå læseruder til?

Klik på "Vis" og vælg "Læserude", og vælg at slå det til....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 15:17
Mit kører på samme måde som Flemmings, men det betragter jeg kun som en fordel, idet der så ikke åbnes for eventuelle uønskede mails, før jeg har set på mailens overskrift mv., hvad det drejer sig om.

Nu er min udbyder dog god til at blokere for spam - men alligevel.

Mvh. Jørgensen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2017 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Mit kører på samme måde som Flemmings, men det betragter jeg kun som en fordel, idet der så ikke åbnes for eventuelle uønskede mails, før jeg har set på mailens overskrift mv., hvad det drejer sig om.

Nu er min udbyder dog god til at blokere for spam - men alligevel.

Mvh. Jørgensen
Ja, det ser ud til, at det ikke kan lade sig gøre. Det er bare den måde, at jeg er vant til. Så er det sgu ikke nemt at ændre sig. 

Bortset fra det, så når jeg skal sende en mail, så er skrifttypen meget lille. Kan man lave en indstilling, så den automatisk er større, når jeg åbner på send en mail? Jeg kan se, at det kan ændres, når den er åben, men jeg ville gerne have, at det er automatisk. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu