recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blandet hjælp til Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blandet hjælp til Windows 10

 Besvar Besvar Side  <1 23456 13>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 14:59
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10ISO

Det var lige så stor opdatering som fra 8 til 10.

EDIT: Nu er det den gamle ISO fil man får. Den jeg hentede forleden hed "Win10_1511_Danish_x64.iso"



Redigeret af Brixen - 22-November-2015 kl. 15:02
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Ja, det ville da være dejligt. Jeg prøver senere på året.
Jeg hentede ISO filen med 1511 og opdaterede manuelt.
Den har jeg ikke kunnet finde, og opdatere den vej. Hvis jeg i det hele taget havde kunnet finde ud af det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Ja, det ville da være dejligt. Jeg prøver senere på året.
Jeg hentede ISO filen med 1511 og opdaterede manuelt.
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 11:44
Ja, det ville da være dejligt. Jeg prøver senere på året.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 11:12
Det ser ud til at opdateringen bliver holdt lidt tilbage, og bliver spredt ud over en længere tidsperiode. Samtidig er den fjernet fra media creation tool, se:
http://www.winbeta.org/news/microsoft-explains-disappearance-of-the-windows-10-november-update

Det kan måske forklare dine problemer.
/Peter
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 17:30
Jeg ved ikke, hvad der går galt for min pc. Nu siger den, at der ikke er nogle opdateringer. Men under opdaterings oversigt, står der stadig fejlet. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 17:20
jeg skal ikke kunne sige hvorfor så - det tog min maskine det meste af 2min at opdatere til 1511 efter den havde hentet opdateringen (som jeg ikke lige havde opdaget den havde nået at hente) (og jeg kan slet ikke genkende de problemer som ses på computerworld.dk, men jeg kører også som insider med fast ring, så det kan måske have noget med det at gøre, ved det ikke.)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 17:31
Det er gjort over 3 dage, og der er ingen problemer med mit net. Jeg har haft hentet hele windows 10, og der fik jeg også fejl. Og det er underligt når jeg prøver at opdatere, så bliver der hentet 100% Forbereder slutter så lige omkring 99%. Og så stopper det hele.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 17:25
udskyder installationen?
Det kan enten være din maskines netværk der er problemer med, det kan være dit netværk, din router, MS opdateringsservere, deres forbindelse til internettet etc. så hvis du kan udelukke de fejlkilder en efter en, så kan du forhåbentlig finde ud af hvorfor den fejler, ellers er det generelt bare at vente.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 16:44
Jeg forsøger at opdatere til Windows 10 Home, version 1511, 10586, men min PC bliver ved, med at sige Der opstod problemer med installation af opdateringer, men vi forsøger igen senere. Hvis du fortsat får vist denne besked, og du vil søge efter oplysninger på internettet. Men har ikke kunnet finde det rigtige svar. Hvad gør jeg?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2015 kl. 17:28
Fatter snart ikke hvad der foregår. Når jeg får en mail, hvor der er et link i, så plejer jeg at kunne trykke på det, og komme på internettet. Men nu sker der der intet, når jeg trykker. Hvad går der galt?

Edit: Jeg bruger windows live mail.


Redigeret af Flemming Larsen - 27-August-2015 kl. 17:32
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Super tak for hjælpen. Jeg vil da prøve, at finde en til iOS. Det er da ret nemt med en til det.
Du finder ikke en Wifi scanner ala InSSIDer til IOS. Apple fjernede adgangen til disse data i IOS4. Sad but true.

J

Rettelse. Ikke helt "true", det var i IOS5 de fjernede det API.
Jamen, så gider jeg ikke, at kigge mere.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 13>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu