recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring om Denon AVR 2808
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring om Denon AVR 2808

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mimes90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Marts-2015
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mimes90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring om Denon AVR 2808
    Sendt: 25-Marts-2015 kl. 20:23
Hej alle

Jeg er blevet tilbudt en avr 2808 til 1000 kr. 

Er der nogle der har gode erfaringer med sådan en ?

Skal bruge pre out udgangene for at kunne koble nogle aktive beolab højtalere til som baghøjtalere. og nogle passive højtalere som front.
Til top
mimes90 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Marts-2015
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mimes90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 20:26
skal dog siges at selve microfonen ikke er med til anlægget, men hvor meget har det at sige ? kan man bruge den til noget, giver den en ordentlig indstilling af lyden ?
Til top
CerealKiller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CerealKiller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 12:26
Hej Mimes90

Jeg har selv en 2307 som jeg er fint tilfreds med.
Nu er jeg ikke ekspert på området, men hermed mine kommentarer:

- Anlægget kan ikke selv afkode HD-lyd
- Lyden kan være en anelse lys, så hvis højttalerne er til den lyse side, så ville jeg som minimum afprøve den inden jeg købte den.
- Mikrofonen er dejlig at have, hvis man ikke selv vil indstille alle de forskellige ting såsom afstand, afstemme dB i hver kanal osv.

Jeg er selv meget glad for min 2307 og har ikke haft problemer med den overhovedet.

Håber det kan bruges.
SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu