|
Import-forbud ved køb af vare i USA?!? |
Besvar |
Forfatter | |
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Marts-2015 kl. 20:53 |
Har bestilt en helt almindelig målemikrofon hos Cross spectrum i USA. Den har lagt i den danske told de sidste par dage. Og nu er track & trace så blevet opdateret med meldingen:
Import forbud - vare returneret. Jeg er ikke blevet informeret eller noget. Glæder mig til og høre deres forklaring i morgen. Er der andre som har oplevet noget lignende, eller har et bud på hvorfor jeg ikke må få tilsendt en mikrofon fra USA? |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder da helt skørt.
Hvorfor bruger du ikke shopusa? De sørger for alle afgifter inden pakken sendes til Danmark. Og er så vidt jeg ved billigere end at få det gjort i Danmark. |
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mangler måske eu godkendelse. Det er jo elektronik
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt bud med manglende ( CE ) godkendelse
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er mikrofonen trådløs? Så har vi balladen med frekvenser.
|
|
armani-thomas
Funktioner
Tak(0)
|
Lader til det "bare" var en post dame der har lavet nogle fejlskanninger + diverse. Så den skulle være på vej til mig nu
|
|
armani-thomas
Funktioner
Tak(0)
|
Så kom den. En Cross Spectrum kalibreret Umik-1. Første måling i Dirac har allerede givet pote, i forhold til mine gamle filtre med XTZ mikrofonen. Bedre sammenhæng i lydbilledet. Vokaler er kraftigere, mere klare og naturlige.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |