recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Unblock us og Samsung UE40H5204
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Unblock us og Samsung UE40H5204

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sigma6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Unblock us og Samsung UE40H5204
    Sendt: 27-Marts-2015 kl. 18:53
Hej.
Jeg kan ikke rigtigt få det til at virke med unblock og mit UE40H5204. Når jeg har kørt nøgle sekvensen, kommer jeg fint ind i rullemenuen, hvor jeg kan vælge USA. Mine APPs ændres sig også på min hub, men det er den danske netflix. Nogen der har et godt råd?

Mvh
Frank
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 20:11
Jeg kender ikke direkte til Samsungs måde at gøre tingene på.
Men når jeg bruger Unblock på f.eks. PS3 skal jeg helt genstarte før mine ændringer bliver registeret i Netflix appen.
Til top
sigma6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 22:44
Det har jeg gjort. Jeg skulle også logge ind igen, men det er stadig dansk netflix
Til top
sigma6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2015 kl. 21:55
Ingen idéer?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu