recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - projektor og læred til ca 6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

projektor og læred til ca 6000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
satbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér satbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: projektor og læred til ca 6000
    Sendt: 07-April-2015 kl. 22:16
hej

jeg er på jagt efter en projektor til ungerne.
den skal bruges til af se film på og spille ps3.
den skal lavet et billede på ca. 80-85 tommer.
jeg havde tænkt mig af sætte en ps3 og en digital tv tuner (youbio boks)til den.

hvad kan i anbefale.

Satbox
Til top
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2015 kl. 11:44
Start din søgning her: http://www.projectorcentral.com/home-theater-multimedia-projectors.htm

Her finder du masser af grundige reviews af alle projektorer i din pris klasse.

Redigeret af RangerJoe - 08-April-2015 kl. 11:44
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2015 kl. 11:49
Her er lidt at kigge på

Jeg har haft dårlig erfaring med BenQ/DLP og regnbue effekter, så jeg ville gå efter epson'en

Redigeret af Berdel - 08-April-2015 kl. 11:50
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2015 kl. 12:00
Når nu det er til ungerne kunne du overveje et gør det selv lærred hvis det ikke er nødvendigt at kunne rulle det op. Det kan bare males over hvis det er. En god knald-hvid, hel mat vægmaling er IMO meget tæt på et godt købelærred og kan endda være bedre alt efter hvad man sammenligner med. Nogle af de billige lærreder er simpelthen utåleligt ringe.
Kan rulles direkte på væggen hvis den er glat. Ellers en MDF plade eller lignende i den rette størrelse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu