recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dynaudio Xeo3. Xeo4. Focus20- Wireless
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dynaudio Xeo3. Xeo4. Focus20- Wireless

 Besvar Besvar Side  <12345 12>
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2018 kl. 08:14

Her et eks. med 8Player App på iPad.


Under afspilning ses nummer rækkefølge, også på Flas filer i ældre iPad's, og lydstyrken kan reguleres.



Redigeret af Peter Pan - 18-Januar-2020 kl. 10:10
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2018 kl. 08:25
 
Her ses hvordan musik sendes til højttalerne på "Hotel Toyota".




Redigeret af Peter Pan - 18-Januar-2020 kl. 10:12
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 11:57

Prøv at google - Dynaudio Xeo 4 Bundle trådløse højttalere + Connect + Chromecast Audio

 

Chromecast Audio Læs mere.


Redigeret af Peter Pan - 05-Marts-2018 kl. 10:26
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2018 kl. 12:40
Dynaudio er nu nået til 3. generation af Xeo-serie. Der er tale om Xeo 20 som kommunikerer
trådløst med hinanden med 24-bit/96kHz. I hver højttaler er forstærkeren på 65W. Får både
digitale og analoge indgange direkte i højttaleren. Fås i hvid og sort, mat finish. Derfor er -
.



Redigeret af Peter Pan - 01-Marts-2018 kl. 12:41
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 10:56

Nøgleord - Dynaudio, Xeo 20, Trådløs, Aktiv højttaler, Stereo, HiFi, Multiroom, Streaming, Stand-alone-højttaler,
Hyldehøjttaler, 24-bit 96kHz, S / PDIF, TOS-Link, USB, Bluetooth, aptX, dlna, UPnP.

Læs mere her.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2018 kl. 09:00
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 08:02

Jeg oplever en personlig glæde hver dag, ved at Jan Abildgaard Pedersen efter udvikning af DSP (Digitale delefiltre)
til BeoLab 5, gik over til Danske Dynaudio, hvor han har været medvirkende til at skabes aktive trådløse højttaler
med Digitale delefiltre, som også jeg har råd til. 8.999. Kr. pr. par inkl. Connect + Chromecast Audio.
Prøv at google - Dynaudio Xeo 4 Bundle trådløse højttalere + Connect + Chromecast Audio

Hvor imod  Tonmeister Geoff Martin hos B&O har været underlagt udviklings muligheder på B&O's præmisser =
højttaler til sky høje priser. Her tænker jeg på BeoLab 90 & 50, hvor jeg har læst sidstnævnte pt. har lydproblemer.

OleOle, har så fat i den del af befolkningen der stadig ikke kender til andre Hi-Fi muligheder, end det traditionelle
setup med forstærker - passive højttaler - højttalerkabler, som jeg delvis benytter i mit B&O AV setup.

Oprindeligt skrevet af OleOle OleOle skrev:


Jeg må tilslutte mig Peter Pan, at du lytter til Dynaudios, eller andres, aktive højttalere. Det er helt misforstået, at et
"traditionelt setup" giver bedre lyd - tværtimod! Med f.eks. Dynaudio er forstærker, DSP og enheder tilpasset hinanden
100% = du slipper for alle de unoder et traditionelt setup har. Det giver bedre lyd for pengene. Jeg vil påstå, at du ikke
finder et højttaler/forstærker setup til samme pris, som de respektive Dynaudio Xeo koster, som spiller lige så godt.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 10:45

Xeo systemet tilsluttet  BeoVision 10.





Redigeret af Peter Pan - 10-December-2020 kl. 19:27
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2018 kl. 11:03

Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

   
Nu skal vi nok lige passe lidt på med at kalde Xeo 3 for en Dansk løsning. Jeg ser hverken made
in Denmark eller bare en lille smule elektronik der stammer fra vores breddegrader. Såååeee ;-)

@ beovox141.

Det fremgår ellers ret tydeligt på den kasse modtog jeg fra Dynaudio A/S, 8660 Skanderborg -
Denmark. Via min forhandler.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2018 kl. 11:25

Ja ja så er det opklaret beovox141. Men du må godt læse hele historien.

Oktober 2014. Sammendrag fra div. presse meddelser. Dynaudio blev overtaget af Kinesiske GoerTek.
Wilfried Ehrenholz, Dynaudios grundlægger, sælger aktiemajoriteten i selskabet. Han beholder selv en
mindre ejerandel, og vil fortsat være en del af af Dynaudios bestyrelse, og fungere som rådgiver i den
overordnede produkt  og marketingstrategi. GoerTek som nu har overtaget aktiemajoriteten i Dynaudio
er ledende inden for hi-tech forbrugerielektronik og har base i Weifang i Kina. 

Dynaudio er med spiller på det internationale højttalermarked, og har henover de sidste 35 år opbygget
en position som et anerkendt high-end højttalermærke, produceret på fabrikken i Skanderborg, og
kabinetfabrikken i Vejle. Dynaudio hilses den nye ejer velkommen. GoerTek er den ideelle samarbejds
partner for at sikre, at Dynaudio også i fremtiden er succesfuld. Dynadio har cirka 350 ansatte. 

Produktionen bliver i Danmark - Dynaudio er kendt som en af de danske virksomheder, der har valgt at
beholde deres produktion i Danmark
. Made in Denmark, kommer en ny storaktionær ikke til at ændre på.
”Det har lagt både os i Dynaudio, men faktisk også GoerTek meget på sinde, at produktionen fortsat
skulle være i Danmark. GoerTek mener, det er vigtigt, at vi bevarer vores brand, som er dansk kvalitet,
produktion og udvikling i Danmark. Så det bliver der slet ikke rørt ved," forklarer Lars.

”Det her er en unik mulighed for Dynaudio. Vi har udviklet og produceret verdens bedste højttalere i mange
år. Med rødder i vores stærke DNA og kultur ser jeg frem til at udvikle og lancere Dynaudio version 2.0 – vi
er allerede godt på vej med lanceringen af en nye teknologiske platforme, og med vores nye ejere vil vi få
helt nye muligheder", lyder det fra CEO i Dynaudio, Lars Prisak, der fortsætter: "Ambitionen er klar:
Dynaudio vil udvikle og levere verdens bedste lydsystemer til lydstudier, hjem og biler".

GoerTeks grundlægger, Bryan Jiang, er en ambitiøs entreprenør, som jeg selv, og han har stor indsigt i
Dynaudios potentiale, og vores position som et kvalitetsmærke. Ved at forene Dynaudios og GoerTeks
know-how, vil vi også fremadrettet være i stand til at udvikle nogle virkelig spændende produkter til vores
kunder", fortæller Wilfried Ehrenholz om salget.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2018 kl. 06:15
 


Redigeret af Peter Pan - 21-August-2019 kl. 23:02
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2018 kl. 15:19

Xeo tilslutning til TV - Tryk her.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu