recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dynaudio Xeo3. Xeo4. Focus20- Wireless
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dynaudio Xeo3. Xeo4. Focus20- Wireless

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 12>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

@ Munch. Du må kede dig siden du blander dig i mine tråde, uden at have interesse i emnet.
    Men vi mødes andre steder, til du stopper.
Peter, det er tidsspilde at følge dine tråde, der sker det samme i dem alle.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 08:34
Jeg synes Peter Pan bidrager pænt meget til dette forum men relevante indlæg i modsætning til andre. Keep up to good work Peter Pan.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

@ Munch. Du må kede dig siden du blander dig i mine tråde, uden at have interesse i emnet.
    Men vi mødes andre steder, til du stopper.
Peter, det var et wakeup call. Jeg følger med i dine tråde og irriteres over at du putter for meget fyldstof i fordi du poster de samme indlæg i alle dine tråde. Så blir det lidt omsonst at læse dine indlæg.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 09:55

Tak 0leDK, det vil jeg gøre. Wink
___________________________

Munch. Tæm din indvendige trold.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 10:02
Peter, du er bare så dygtig når du skriver om en hel masse i en masse tråde. 
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 10:16
Dynaudio A/S eksporterer Dynaudio til 80 lande rundt i verden og har høstet priser overalt for produkterne.

Dynaudio har ca. 350 ansatte. Udvikling og produktion af lydsystemer foregår i Skanderborg.
Dynaudio stiller ekstreme krav til kvaliteten og er højt certificeret.

Dynaudio har sin egen kabinetfabrik i Vejle, hvor kabinetter bliver produceret af erfarne snedkere.
Denne kvalitet har ikke bare medført, at Dynaudio er højt anset blandt millioner af musikelskere på
verdensplan, men også at DR-BYEN og BBC har valgt Dynaudio monitors til alle deres redigerings
rum. Dolby brugte ligeledes Dynaudio højttalere til introduktionen af de nye Dolby HD formater.
Med Dynaudio hører du lyden hjemme i stuen, præcis som den var tiltænkt af musikerne.


Dynaudio højttalere er en unik kombination af innovativ teknologi, state-of -the-art
præcision fremstilling, og ægte håndværk, som er en medfødt dansk egenskab.


Dynaudios CEO Wilfried Ehrenholz.

Slip af med dine old-school komponenter, med Dynaudio Xeo 3 trådløse High-End højttaler system.

Syntes du Xeo 3 er dyre, så husk du kan sig farvel til højttalerkabler, D/A-konvertere, forstærkere
og speciel software. Bare sæt dine Xeo 3 højttalere og Xeo transmitteren op. Værsgo. Alt gøres nemt
via fjernbetjeningen. Tænd for højttalerne - indstil lydstyrken - valg en lydkilde. Det er da memt IK'. 

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

@ Munch. Du må kede dig siden du blander dig i mine tråde, uden at have interesse i emnet.
    Men vi mødes andre steder, til du stopper.
Peter, det var et wakeup call. Jeg følger med i dine tråde og irriteres over at du putter for meget fyldstof i fordi du poster de samme indlæg i alle dine tråde. Så blir det lidt omsonst at læse dine indlæg.
Det er derfor at jeg kun følger med i to af ‘hans’ tråde......det er mere end nok LOL
At jeg så denne her var rent tilfælde - og Xeo-kasse-stof finder man også rigeligt i de to (B&O-)tråde, jeg regelmæssigt følger.

Det sagt....vi må da ikke tage Peter Pan’s hobby fra ham Wink
Hvad skulle han ellers tage sig til.

Vi kan jo bare lade være med at læse med!

MM
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 11:29
En lidt speciel ting, som Dynaudio ikke reklamerer meget med er, at volumen kontrollen
faktisk kan slås fra i højtalerne. På den måde vil de kunne benyttes som for eksempel et
sæt trådløse baghøjtalere i et surround setup, hvor niveauet styres fra forstærkeren!

Sæt højttaleren på fast niveau og til auto tænd / sluk... Så skal du ikke
bruge Xeo fjernbetjeningen og du er kørende med et trådløst system...  Wink


Redigeret af Peter Pan - 15-Januar-2020 kl. 17:32
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 11:33
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2020 kl. 19:08
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2020 kl. 20:41


Tryk her. Hvis du ikke er overgået til 360 grader mono lyd.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Xeo tilslutning til TV - Tryk her.

Lidt underligt, at det stadigvæk ikke rigtigt er muligt med 5.1 eller 7.1?
Det ville ellers være et dejligt setup.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu