recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Devialet Phantom Silver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Devialet Phantom Silver

 Besvar Besvar Side  <1234 17>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 20:40
Højttalere og mobiltelefoner kan på ingen måde sammenlignes. Det kræver en vis plads at lave god lyd; det kan ikke bare smides i en lillebitte æske.
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Står de på papkasser nu? De må da springe rundt i stuen, når du skruer op, når højtalerne går så dybt? LOL

Ellers en spændende højtaler! Glæder mig til at høre mere.

Det har den første altid gjort, så hvorfor overrasker det dig? Nej, de vibrere stortset ikke. Jeg kan have et glas rødvin til at stå ovenpå højttaleren ved 80% lydstyrke uden at den falder ned. Men som sagt kommer Branch stander til mine højttaler til august.
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

De ser pudsige ud, men hvorfor ikke give det en chance, når andre har gode erfaringer med dem. Elektronik overrasker ofte positivt.

Man grinte også røven i laser, hvis man for 30 år siden sagde at om 15 år kan du stoppe mobil tlf i lommen, og den kan sende tekstbeskeder. I 1985 var en mobil tlf så stor som en kuffert.

Jeg synes de er vildt fede. Kunne aldrig drømme om at gå tilbage til et traditionel hifi anlæg efter at have ejet dem og tror helt sikkert, at det er fremtiden med denne type all-in-one højttaler.
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Højttalere og mobiltelefoner kan på ingen måde sammenlignes. Det kræver en vis plads at lave god lyd; det kan ikke bare smides i en lillebitte æske.

Du skulle tage og prøve og høre disse Phantom højttaler. Du vil blive overasket Wink
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 01:58
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:


Hvad er det, der er så sjovt? :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 04:03
Oprindeligt skrevet af mixart mixart skrev:


Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Højttalere og mobiltelefoner kan på ingen måde sammenlignes. Det kræver en vis plads at lave god lyd; det kan ikke bare smides i en lillebitte æske.


Du skulle tage og prøve og høre disse Phantom højttaler. Du vil blive overasket Wink


Jeg tvivler. Videnskaben på området er ret nem at forstå. Du kan ikke putte lyden fra en god, stor gulvhøjttaler ind i en lille æske (eller bold).
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 05:02
Oprindeligt skrevet af mixart mixart skrev:


Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:



Hvad er det, der er så sjovt? :)


syns det er vildt at man kan have så forskellige opfattelser af samme produkt.

Jeg har hørt samme stereo setup, og ja det er et sæt kompetente små kasser, men de ville aldrig kunne erstatte et seriøst stereo setup, og da slet ikke et bio setup.

Men så længe at du er tilfreds, så er det jo bare at læne sig tilbage og nyde musiken.

Folk har forskellige præferencer, og det skal der være plads til.



Redigeret af strecker - 10-Juli-2015 kl. 05:32
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 05:48
http://www.stereophile.com/content/devialets-weird-wonderful-phantom#BvRJlyETIopAuxQo.97
Ning
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 06:21
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

http://www.stereophile.com/content/devialets-weird-wonderful-phantom#BvRJlyETIopAuxQo.97



"The Best Sound in the World—1000 Times Superior to Current Systems"...

"The Phantom on its own will replace your stereo systems, speakers...it exceeds them at least 1000 times in terms of sound quality"

kom nu lige ned på jorden igen...!!!

jeg har hørt dem, og som skrevet er det nogle velspillende små kasser, men det er langt fra verdens 8. vidunder som Devialet påstår..






Redigeret af strecker - 10-Juli-2015 kl. 06:21
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:



syns det er vildt at man kan have så forskellige opfattelser af samme produkt.

Jeg har hørt samme stereo setup, og ja det er et sæt kompetente små kasser, men de ville aldrig kunne erstatte et seriøst stereo setup, og da slet ikke et bio setup.

Men så længe at du er tilfreds, så er det jo bare at læne sig tilbage og nyde musiken.

Folk har forskellige præferencer, og det skal der være plads til.


Må man spørge hvor du har hørt dem henne? Smile

Jeg siger heller ikke at de er verdens bedste, men der var da en, som foretræk dem istedet for hans B&W 801 Diamond :) De spiller ihvertfald meget bedre end mit tidligere setup, men nu er B&W XT4 heller ikke nogen seriøs højttaler. Og hvorfor vil de ikke kunne erstatte et seriøs bio setup? Lyden er dejlig neutral, åben, detaljeret og vild dynamik i stereo og det bliver da kun seriøst, når de kommer til at understøtte surround til efteråret. Men det kan godt være at der er mig, der ikke er kræsen Smile

Om ikke andet har Hi-Fi Choice lige anmeldt dem og de har kun rosende ting at sige om dem og fuld stjerner ved alle kategorier.

Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af mixart mixart skrev:


Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Højttalere og mobiltelefoner kan på ingen måde sammenlignes. Det kræver en vis plads at lave god lyd; det kan ikke bare smides i en lillebitte æske.


Du skulle tage og prøve og høre disse Phantom højttaler. Du vil blive overasket Wink


Jeg tvivler. Videnskaben på området er ret nem at forstå. Du kan ikke putte lyden fra en god, stor gulvhøjttaler ind i en lille æske (eller bold).

Well, de banker mine tidligere B&W XT4 gulvhøjttaler nemt og der var en som solgte sine B&W 800 Diamond og beholdte sine nye Phantom Silver Smile
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af mixart mixart skrev:

Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:



syns det er vildt at man kan have så forskellige opfattelser af samme produkt.

Jeg har hørt samme stereo setup, og ja det er et sæt kompetente små kasser, men de ville aldrig kunne erstatte et seriøst stereo setup, og da slet ikke et bio setup.

Men så længe at du er tilfreds, så er det jo bare at læne sig tilbage og nyde musiken.

Folk har forskellige præferencer, og det skal der være plads til.


Må man spørge hvor du har hørt dem henne? Smile

Jeg siger heller ikke at de er verdens bedste, men der var da en, som foretræk dem istedet for hans B&W 801 Diamond :) De spiller ihvertfald meget bedre end mit tidligere setup, men nu er B&W XT4 heller ikke nogen seriøs højttaler. Og hvorfor vil de ikke kunne erstatte et seriøs bio setup? Lyden er dejlig neutral, åben, detaljeret og vild dynamik i stereo og det bliver da kun seriøst, når de kommer til at understøtte surround til efteråret. Men det kan godt være at der er mig, der ikke er kræsen Smile

Om ikke andet har Hi-Fi Choice lige anmeldt dem og de har kun rosende ting at sige om dem og fuld stjerner ved alle kategorier.


har hørt dem hos en kammerat som har dem som sekundært setup i spisestuen..
hvis de har udspillet et sæt  store B&W Diamond , så har B&W`erne ikke været sat ordentligt op..!!

nu skal man jo også kigge på højttalerne for hvad de er..
det nye sort er streaming, ingen kabler, små diskrete højttalere, og på de punkter har de en stor sejr..
men som erstatning for et stort setup med f.eks B&W 800d og noget lækkert forstærker, der kommer Devialet til kort..

men igen, hvis de opfylder dine behov og du syns de er super fede, så er det jo helt perfekt..






Redigeret af strecker - 10-Juli-2015 kl. 11:49
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu