recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Devialet Phantom Silver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Devialet Phantom Silver

 Besvar Besvar Side  <1 678910 17>
Forfatter
Besked
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 14:13
Hvis nogen af Devialet ejerne bor tæt på mig, skal de også være velkomne til og kigge forbi med dem, og lade dem dyste mod Xtz Divine, i en voksen 55m2 stue hvor der skal flyttes lidt luft. De koster dog kun 1/4 af B&W 800D, så selvfølgelig ikke sikkert det er en værdig nok udfordring :-)
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Ville være fantastisk hvis du gad at teste dem mod dine B&W

Selvfølgelig... :)
 
Største ulempe (dog til Devialet's fordel) er, at min receiver pt. er en gammel og tarvelig Marantz. Så måske jeg skulle låne noget mere passende hjem.
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 14:28
Ja, det kunne være interessant Osbech, hvis du testede dem op imod dine 802D'er. Jeg er ihvertfald nysgerrig Smile Især når jeg har fundet 2 personer, der har solgt sine 802D og 803D til fordel for 2 x Phantom Silver

Redigeret af mixart - 04-August-2015 kl. 14:30
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Hvis nogen af Devialet ejerne bor tæt på mig, skal de også være velkomne til og kigge forbi med dem, og lade dem dyste mod Xtz Divine, i en voksen 55m2 stue hvor der skal flyttes lidt luft. De koster dog kun 1/4 af B&W 800D, så selvfølgelig ikke sikkert det er en værdig nok udfordring :-)

Hvor bor du? Smile
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 14:33
Lidt uden for Viborg Midtjylland
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 15:41
Jeg er i Hobro til søndag, så det kunne være sjovt at teste op imod Smile Har du noget de kan stå på?
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 16:31
Jeg glæder mig til at høre om disse tests. Bliver konklusion at de kan tæve B&W's 800-modeler, er det jo fantastisk. Men jeg holder dog stadig på at de aldrig får en plads i min stue. Visuelt synes jeg at de er monster grimme, så vil jeg sgu heller ha' store kasser stående, men det er jo en smagssag.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 20:23
Sender lige en pm.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 21:22
hvis man ikke kan lide lyden af B&W 800 serien. Så er udslaget jo åbentlyst
Til top
Landrock Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landrock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2015 kl. 16:11
ER der en test igang??

Mixart, ville det være en mulighed at høre dine Devialet når du har fået standere? Kan se du bor i Haderselv.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2015 kl. 19:58
Jeg har lige hørt dem i dag. Jeg syntes de spiller kanon godt i forhold til deres størrelse og pris.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2015 kl. 20:20
Ingen tvivl om at de små kasser spiller rigtig fint, men det var ikke hva testen gik ud på


Hvordan syns du de spiller i forhold til et par fuldvoksne gulvhøjttalere som feks dine XTZ, eller andre gulvhøjttalere i 40-50 tusinde kr klassen..?


Redigeret af strecker - 08-August-2015 kl. 20:22
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678910 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu