|
Skrivebord fra stationær flyttet til bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2015 kl. 17:27 |
Jeg kunne godt tænke mig at anvende skrivebordet fra min stationære på en bærbar. At kopiere det, så at sige. Jeg har et hjemmestudie hvor jeg har brug for at kunne se det samme skrivebord uanset hvordan jeg vender mig. Ideen er at have min stationære skærm på et bord og en bærbar med samme "billede" stillet ovenpå en synthesizer.
Kan man lave sådan en tilslutning? Den er jo lidt omvendt af hvad man plejer at gøre (bærbar med ektra skærm) (både min stationære skærm og min bærbare har HDMI)
|
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Remote desktop?
Teamview? VNC? Klaus |
|
![]() |
|
Det er det jeg forsøger at opklare
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
Har uden problemer brugt alle tre, på alt fra lokalt mellem to pc til halvvejs jorden rundt. Start med at prøve teamviewer, den er let at gå til. Klaus |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Google har også udviklet en RDP tjeneste som virker ganske glimrende :)
https://chrome.google.com/webstore/detail/chrome-remote-desktop/gbchcmhmhahfdphkhkmpfmihenigjmpp |
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Tak for gode råd. Jeg prøver mig frem, og starter med Teamviewer. Så ser vi...
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |