recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo og ingen digitale kanaler på Samsung TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo og ingen digitale kanaler på Samsung TV?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Søhesten Søhesten skrev:

Der er såmænd ingen grund til at sætte skærmen til Finland. Det er nok at sætte den til Yousee, så er indstillinger ikke greyed out.


Hvis den står til Yousee kan den så finde Waoo's kanaler? Det er jo ikke samme parametre de kører på.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 11:41
Du skal sætte søgning på YouSee, netop som Søhesten påpeger.

Herefter går du ned og ændre i indstillinger så de passer med de indstillinger du fik på første side af tråden og så spiller det :-)
Til top
Jesper108 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Januar-2021
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper108 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 17:54
Jeg har 3 Samsung på Eniig. Ingen virkede før jeg valgte Stofa som udbyder istedet for 'andre'.... 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu