recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Komplett.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Komplett.dk

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Komplett.dk
    Sendt: 13-Juni-2015 kl. 16:07
Hvad er jeres holdning til Komplett.dk?

Kan I bryde trustpilot' negative anmeldelser?


Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 16:26
Hár handlet der et par gange. Noget pc hardware.   Ingen problemer.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 16:28
Handler næsten altid hos komplett. Har både haft ting der er gået i stykker og fortrudt købt. Ingen problemer. Altid god service hos komplett
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 16:34
Det overrasker mig meget, hvis de har overvejende negative kommentar. Jeg handler stort set altid hos komplett og har også brugt deres RMA service og det har fungeret uden problemer.
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 16:47
Har handlet der en del gange.

Og jeg har ikke haft problemer med at returnerer.

Jeg har dog haft en reparatin, som gik helt i hegnet. Men de indrømmede fejlen og gav en klækkelig kompensation, så til sidst var jeg ikke utilfreds.
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 17:03
Har kun været tilfreds med dem !!!!!!!!
Og bruger dem stadig.
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 17:12
Jeg har kun positiv erfaring med Komplett. Brugte deres udvidede returret, ingen problemer der. Big smile
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 17:28
jeg har brugt komplett flere gange og altid uden problemer.
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 17:38
Jeg har brugt dem et hav af gange og aldrig har jeg haft problemer.
Hverken med ombytning, returvarer ellers deres telefoniske support.

5 stjerne herfra
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 18:22
Har handlet der mange gange uden problemer og har heler ikke haft noget problem ved returnering.
Deres hjemmeside kan være fyldt med fejl således kan man ofte købe deres upgrade kits (bundkort, ram, cpu) billigere hvis man køber delene som enkeltdele end som kit, og vælger man at købe den ene del et andet sted kan der endnu mere at spare :-)
Men generelt godt tilfreds, leveringstiden kan være en dag længere end hos andre, har dog skiftet til ComputerSalg som min primære leverandør.
mvh Infinity
Til top
moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 18:55
Har handlet der flere gange uden problemer
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 19:48
Har handlet der ofte, og vil ikke have betænkninger.

Men det kan jo være de ikke vil betale til trustpilot. Det har der været en masse bøvl om tidligere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu