recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Komplett.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Komplett.dk

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
TheRealBamse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TheRealBamse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2015 kl. 08:49
Jeg har også handlet på Komplett flere gange - altid uden problemer.

Deres levering er noglegange lidt langsom. Tror nogle ting bliver sendt fra deres lager i Norge?!
Derudover synes jeg sjældent de har den bedste pris.
Til gengæld synes jeg tit de har produkter jeg ikke kan finde andre steder.

Men udover det har jeg ikke nogle bekymringer ved at handle med Komplett.   
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2015 kl. 13:18
Alle sammen gode bud - jeg vidste faktisk ikke, at Komplett.dk var norsk.

Kan Komplett.dk sammenlignes lidt med Proshop?

Som der også bliver nævnt her, så er Computersalg.dk nok i en lidt bedre skala end Komplett.dk.

Man kan vel sige, at Computersalg.dk er en lidt mere butik, hvor Komplett.dk også er discount i udvalg?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2015 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af TheRealBamse TheRealBamse skrev:


Derudover synes jeg sjældent de har den bedste pris.  

Så længe prisforskellen ligger inden for rimelighedens grænser (+- 100,-), så vægter jeg helt klart levering som det absolut vigtigste. Tålmodighed ligger bare ikke til mig, og det koster LOL
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2015 kl. 15:42
Komplett.dk er discount...hvordan får du det indtryk?? De er nordens største på e-handel, de yder 45 dages fuld returret og fri fragt uanset hvad du bestiller. De er rigtig nok ikke de billigste, men de ligger typisk ikke ret langt fra. De er dog 100% netbaseret, med enkelte "pickup points".

/Thomas
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2015 kl. 07:51
Har handlet hos komplett.dk for nylig, ingen problemer her.  Jeg købte b.la. skærme for kr.15.000 og de blev leveret på anden dagenThumbs Up
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
TheRealBamse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TheRealBamse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2015 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Oprindeligt skrevet af TheRealBamse TheRealBamse skrev:


Derudover synes jeg sjældent de har den bedste pris.  


Så længe prisforskellen ligger inden for rimelighedens grænser (+- 100,-), så vægter jeg helt klart levering som det absolut vigtigste. Tålmodighed ligger bare ikke til mig, og det koster LOL


Det kan jeg sagtens forstå!
Men det varierer jo bare meget fra person til person...

Hvis jeg kan spare f.eks. 300 på et køb til 3000 ved at levering er 3-4 dage i stedet for dag-til-dag, så venter jeg gerne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu