recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ole_M bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ole_M bio

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 20:43
Jo mc12 skal bruges til eq sammen med miniDSP
Til top
Bitz^^ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitz^^ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2015 kl. 18:24
Rigtig lækker hjemmebio flot og gennemført Thumbs Up
Receiver: ONKYO TX-NR609
JAMO D500 5.2
SUB 660 x 2
Afspiller: PS3/Samsung blu-ray BD-D5100
Projekter: BenQ W700+
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2015 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Bitz^^ Bitz^^ skrev:

Rigtig lækker hjemmebio flot og gennemført Thumbs Up
Hov den havde jeg ikke set Embarrassed Tak
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 21:42
Ole, din bif er en af dem, som har inspireret os allermest til at gøre noget ved vores egen - hold kaje, hvor er det sindssygt stiligt og gennemført!! Ville dog ønske, at dine fotos var landscape og ikke portrait, så man fik en bedre fornemmelse af størrelse ... (hint).
Forstår godt, at man på et tidspunkt kan blive nødt til at sige stop. Hvad har det hele stået dig i?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2015 kl. 17:25
Tak for smøren Smile Nypris på produkter er noget der ligner 400k, og så er der lagt ca 50k til opbygningen ( det er selvbyg ). Men bioen er måske på vej i nye lokaler indenfor et par år, så det bliver spændende, og glæder mig til at starte forfra med nyt design af bioen osv
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2016 kl. 19:29
En lille update af hjemmekinoen:

Har længe døjet med portstøj fra mine 4645b modeller, så bygger dem om til 2 nye JBL s1s modeller. 

Derudover er der indkøbt en JBL SDEC 3000 eq.
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2016 kl. 21:29
Wow. Lækkert. Dit setup fortjener sgu også en SDEC eq. Clap
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 02:38
Lækker bio!. Hvad har du gjort i bagvægen? basslam absorbers eller? jeg har nemlig selv nogle room modes jeg skal have styr på, ved 55 Hz, 80hz og 110hz.

Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 03:04
Jeg har 150mm rockwool, 50mm hulrum, og så 40mm rockfon
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 10:57
Suppe: Har du se GIK's membranabsorbers? De kan bestilles til den frekvens du ønsker at få styr på.

Ole: Hvad er atmosplanerne i nuværende rum?
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 11:26
Jonas_H: Nej det har jeg ikke, min plan er faktisk, at jeg vil prøve at lave nogle selv. Jeg har noget STP Black gold, men jeg er i tvivl om det vil virke optimalt. Men det er hyggeligt at gå og nørder med.
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Suppe: Har du se GIK's membranabsorbers? De kan bestilles til den frekvens du ønsker at få styr på.

Ole: Hvad er atmosplanerne i nuværende rum?
Der er ingen planer mht atmos. Gider ikke til at installere det. Kræver en større udgift og tid og bøvl Smile Er ganske godt tilfreds med min surround i forvejen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu