|
Tilslutning af soundbar til et LG 50PM680T |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2015 kl. 15:57 |
Hej alle.
Ligger vist lige på kanten mellem to fora, men vælger det her. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind over den ekstremt ringe lyd på dette TV. Så jeg vil gerne have en soundbar. Men jeg vil kunne styre lyden med TVets fjernbetjening. Tager jeg fejl hvis det kræver at jeg finder en soundbar med HDMI-arc? Hilsen Gert
Redigeret af Goffie - 21-Juni-2015 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke du vil anvende en Multiremote, eller kan tage lyden fra Headset tilslutningen, og styre volume på den måde, så vil det kræve at der bruges ARC-CEC. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
Tak Radiomanden.
Det var osse det jeg regnede med. Der er ingen headset tilslutning på det TV. Så mange tak for det. Hilsen Gert
|
|
![]() |
|
Hej Igen. Bare lige for at være helt sikker.
Både TV og soundbar skal have hdmi arc?
Det er ikke nok at TV´et har hdmi 1.4? /Gert Redigeret af Goffie - 23-Juni-2015 kl. 11:15 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det skal naturligvis understøttes af enhederne, ellers virker det ikke. Du kan også bruge Toslink tilslutning og en multiremote, resultatet vil være det samme. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Sonos playbar kan du styre med tv remote. Kræver dog stadig optisk ud i dit tv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |