recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er backup af Sonos playlister muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er backup af Sonos playlister muligt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mainleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er backup af Sonos playlister muligt?
    Sendt: 29-Juli-2015 kl. 15:51
Hej det er dejligt nemt at arbejde med playlister i selve Sonos i stedet for på yousee play, spotify eller hvad man nu har. Meen det giver ikke rigtig mening at opbygge en masse gode playlister i sin Sonos hvis den går i stykker og du så mister alle sammen. Er det på nogen måde muligt at lave backup og importere playlister i Sonos?
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 17:38
Sonos går ikke i stykker....  ;O)

Hvis bare du har flere enheder, så skulle det være meget uheldigt hvis alle gik i stykker på en gang.
Playlister osv. ligger på alle enheder, så hvis du udskifter en defekt enhed med en ny, kommer det automatisk retur til den nye.

Men der er så vidt jeg ved ikke mulighed for at lave export og import af Sonos playlister.
Alternativt kan man jo nu direkte fra Sonos app oprette og tilføje numre til Spotify playlister.


Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mainleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 18:04
Hej jeg har kun connect og et stk play1 så hvis connecten ryger eller resettes er playlisterne tabt. Sidstnævnte du nævner om at kunne tilføje sange fra Sonos i spotify playliste er en rigtig god løsning. Jeg tror dog ikke det kan lade sig gøre med Yousee play som jeg bruger p.t.

Måske jeg bare en gang for alle skulle skifte til spotify, hmm
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 19:33
Hvis du både har en Connect og en Play1, så ligger alle dine settings, playlister osv. på begge enheder.

Har ligge dobbelttjekket, Tidal og Deezer giver også mulighed for at oprette og tilføje numre til deres playlister direkte fra Sonos app.
Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mainleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 16:39
Jeg har læst en del indlæg hvor jeg kan se at du ikke altid kan regne med de bliver kopieret ud på de forskellige enheder. Jeg prøvede at teste det men kunne desværre ikke få connecten til at glemme playlisterne selvom jeg resatte den (strøm til medens lang tid tryk på mute knap), hmm. Playlisterne blev ved at komme selvom jeg selvfølgelig havde slukket den play:1 der også er sat til normalt. Så enten slettes playlisterne ikke ved fabriks reset eller også er det sonos android app som husker dem, hmm.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu