recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG ULTRA HD TV 55UF695V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG ULTRA HD TV 55UF695V

 Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 14:08
Jeg har ingen Netflix med 4k. 

Jeg sat mit tv til min Router som er koblet til min Synology NAS. 
Men jeg kan ikke se mine drev. Jeg kan kun se 3 mapper. 
Video, music , photo. 

Hvordan kan jeg se mine 3 HDD'er ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 14:35

Hvis det er som på Samsung, når der skal læses fra et tilsluttet drev, f.eks via USB, så er der 3 muligheder at vælge, det er Billeder, Video og Musik, ikke de enkelte drev. Drevet vises som tilsluttet i enheds oversigten.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 14:59
Jeg kan ikke se mine drev . Men min NAS kræver også brugernavn samt password. Det melder mit tv slet ikke om.
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 15:04
Nu har slette password osv. Men stadig intet. 
Til top
BoDeGA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BoDeGA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 21:25
Hej...

Nu faldt jeg lige over denne tråd, da jeg er på udkig efter et TV.
Vedr. dette LG 55UF695 tv, nogen som ved, eller den bruger som allerede har fået sit, som kan kan oplyse, hvilken platform det benytter sig af?

Nu har jeg snart set så mange modstridende oplysninger, om det er Netcast 4.5 og en del store udenlandske webshops, MediaMarkt eksempelvis, foruden danske sider samt flappanels.dk oplyser at det er WebOS 2.0.

/Bo
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 21:49

Når man lige går ind på producentens hjemmeside, det er super nemt, så står der at det er Netcast 4.5.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
BoDeGA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BoDeGA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 22:12
Tak.

Desværre kan man så konstatere at i så fald er LG selv "i tvivl", eller i hvert fald giver modstridende oplysninger.
Downloader eller bruger man den online udgave af brugervejledningen, så er brugermenuen WebOS. 
Til top
Headmaster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2015
Sted: Ishøj, Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Headmaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 22:58
Jeg har også købt det LG fjernsyn i dag.  Jeg spurgte også til det med Netflix og 4G.  Jeg fik at vide at det var ganske nyt at det var godtkendt Netflix og 4G.  Det var 14 dage siden.  

Nu bruger jeg selv ikke Netflix da jeg synes det er gamle uinteressante film de har.  Jeg ville have været mere lykkelig hvis det havde twin tuner ;-)
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
Til top
Headmaster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2015
Sted: Ishøj, Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Headmaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 23:08
Det her skriver Fona om tv'et:
UHD Smart-TV med 3840 x 2160 pixels skærmopløsning. TV'et benytter sig af det brugervenlige NetCast operativsystem, der styres af en dual core-processor. Indholdet er let at overskue med hurtig adgang til at åbne apps. TV'et understøtter streaming af Netflix 4K-indhold. Den indbyggede Tru Ultra HD-motor sørger for en rigtig god billedkvalitet, foruden at den opskalerer indhold til 4K-kvalitet. TV'et bærer prædikatet 900 PMI (Picture Matering Index), hvilket indikerer at hurtigere scener står skarpt og roligt. Der er indbygget understøttelse af stemmestyring, du kan også takket være PVR-funktionen optage udsendelser ved at anvende et tilsluttet USB-drev. Der medfølger en Magic remote med indbygget mikrofon. TV'et har tre HDMI-tilslutninger og tre USB-porte, to af HDMI-tilslutningerne er HDMI 2.0, hvilket betyder, at de understøtter 4K-indhold ved 60 fps.

Synes det ville være mærkeligt både Bilka og Fona skulle være helt forkert på. 
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 02:41
Netflix 4K-indhold kan den det eller kan den ikke det ? samt hvilken platform kører den på ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Wakzi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2015
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wakzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 03:09
Har overvejet at købe dette TV i Bilka i denne uge - hvordan er det i forhold til alternativer og især i samme prisklasse? Har set på det i dag og synes billedet er ret godt.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 07:30
Hej.

Vi er flere der syntes at informationerne om denne model er lidt 'mudret'.

Jeg har selv flere gange tænkt på om LG's hjemmeside beskriver en 2014 model og bl.a Fona's hjemmeside beskriver en 2015 model.

Dette kunne måske skyldes at nogle af forhandler kæderne parallel importerer 2015 modeller og LG DK stadig har den gamle model.

Så er der nogle på dette forum der ved hvordan LG's modelnavne er bygget op. Er der f.eks et bogstav hvor man kan se om det er en 2014 eller 2015 model. Og hvordan kan man se om det er en Nordic model?

Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu