recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG ULTRA HD TV 55UF695V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG ULTRA HD TV 55UF695V

 Besvar Besvar Side  <1 45678 10>
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 22:36
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55EC930V/lg-55-3d-smart-oled-tv-55ec930v

Bedre tv findes ikke end det her PT. men det er godt nok også er anden pris , samt det er buet tv hvilket jeg ikke bryder mig om...


Redigeret af Swingking - 02-August-2015 kl. 22:37
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Kim H123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2015
Sted: DK
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim H123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 23:14
Der er tale om 100Hz panel, eller 1200 PMI, (Fonas 900 PMI er forkert).
Tv't har HDMI 2.0 (alle nyere LG 4K tv'r har HDMI 2.0).
4K 30p er den standart Netflix 4k kræver og hvad denne model lever op til.
Smart tv: NetCast 4.5 og ikke Webos.

Nok det stærkeste tilbud jeg har set i 2015

Til top
Kim H123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2015
Sted: DK
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim H123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 23:17
HEVC265 har det også. Fuldt ud kompatibelt.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 23:44
det er sku da for dårligt at de ikke har nogle på lager må jeg nok sige 
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Kim H123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2015
Sted: DK
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim H123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 01:19

Det er kun online de ikke har flere. Der er stadig nogle ude i butikkerne. Du kan evt. Prøve at ringe til deres kundeservice. Min kammerat købte en i Vejle i dag.
Til top
Wakzi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-August-2015
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wakzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 01:20
I Odense har de ikke flere.
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 02:15
Mit TV  55" model 695V har ikke WEB-OS som vist her som er et andet TV fra LG

http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/9d423ca16a49890ee9e3fd956d561ade/201266877/LG+webOS+2.0_hi+res+(1).jpg

For mig gør det ikke noget. Jeg bruger alligevel ikke al de der sens apps osv. Kun Netflix engang imellem. 

Men gad vide om man på et senere tidspunkt kan opgradere softwaren til Web-os ?

Men synes nu alligevel at billedet står rimelig godt. Alt kører flydende....specielt når jeg ser Bluray film fra min NAS server. 

Så til 4999,- kr....så er det fandme godt tilbud. 

Bilka Ishøj solgte 40 stks på bare 4 timer. Selv demo modellen blev solgt. 

Det eneste som jeg var lidt i tvivl om var sort niveau på film osv. Men det klaere den flot efter et par indst osv.




Redigeret af xalodogan - 03-August-2015 kl. 02:20
Til top
Silent Sniper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Juli-2015
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silent Sniper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 07:04
Oprindeligt skrevet af xalodogan xalodogan skrev:

Mit TV  55" model 695V har ikke WEB-OS som vist her som er et andet TV fra LG

http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/9d423ca16a49890ee9e3fd956d561ade/201266877/LG+webOS+2.0_hi+res+(1).jpg

For mig gør det ikke noget. Jeg bruger alligevel ikke al de der sens apps osv. Kun Netflix engang imellem. 

Men gad vide om man på et senere tidspunkt kan opgradere softwaren til Web-os ?

Men synes nu alligevel at billedet står rimelig godt. Alt kører flydende....specielt når jeg ser Bluray film fra min NAS server. 

Så til 4999,- kr....så er det fandme godt tilbud. 

Bilka Ishøj solgte 40 stks på bare 4 timer. Selv demo modellen blev solgt. 

Det eneste som jeg var lidt i tvivl om var sort niveau på film osv. Men det klaere den flot efter et par indst osv.



Kunne du ikke poste dine billedeindstillinger fra tv'et ?
:-)

Redigeret af Silent Sniper - 03-August-2015 kl. 08:40
Til top
Headmaster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2015
Sted: Ishøj, Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Headmaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 09:01
Mit kom op i soveværelset i går.  Og jeg fortryder næsten jeg ikke satte det i stuen.  Det i stuen er fra 09.  Men jeg har den skumle bagtanke at hvis det i stuen går så skal der et 65" ind og med twin tuner. 

Her i huset er det manden som kæmper imod.  Omvendt verden ha ha ;-)


Ps.  Har macbook og Norton så derfor de åndsvage koder...beklager
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
Til top
Gnilre Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2015
Sted: Mårslet
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnilre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 10:58
...iflg. Bilka i Tilst er det helt udsolgt - i hvert fald i Jylland, og de får ikke flere hjem - surt, tillykke til de heldige
Til top
srs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-August-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér srs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 11:05
Jeg var i Bilka Lørdag morgen kl 8, og der var den første palle allerede væk. Folk hev dem væk og flere købte 2-3 af gangen!? Det var ikke meningen at jeg skulle have nyt tv, men det tilbud var næsten for godt, så jeg maste en skærm op i vognen sammen med morgenmaden, haha. I reklamen var det en anden/gammel model der blev vist (Der stod kun 55UF695, og ikke "V", også var billedet forkert), så jeg blev noget overrasket over at se at det var den helt nye 2015 model. Måske er der en indkøber der har klokket i det og troede han solgte en gammel model billigt?? Tongue

Jeg må sige at jeg er ekstremt positivt overrasket over kvaliteten; flotte farver, også sort, netflix 4K, 4K 60fps, 4K upscaling. Hurtige scener kører virkelig flydende også er lyd-kvaliteten noget helt andet i forhold til mit gamle Samsung 7-serie. Nu behøver jeg ikke konsekvent altid at bruge mit surround system.

Eneste jeg kan klage over er at det ikke er helt så fladt som mit gamle Samsung (som også kostede 3 gange så meget), og at der på magic-remoten er en 3D knap (som ikke er i TV'et), frem for en knap til tv-guiden.

Man kan kun håbe at de får flere på lager så i kan nå at købe et Big smile
Til top
Silent Sniper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Juli-2015
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silent Sniper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af srs srs skrev:

Jeg var i Bilka Lørdag morgen kl 8, og der var den første palle allerede væk. Folk hev dem væk og flere købte 2-3 af gangen!? Det var ikke meningen at jeg skulle have nyt tv, men det tilbud var næsten for godt, så jeg maste en skærm op i vognen sammen med morgenmaden, haha. I reklamen var det en anden/gammel model der blev vist (Der stod kun 55UF695, og ikke "V", også var billedet forkert), så jeg blev noget overrasket over at se at det var den helt nye 2015 model. Måske er der en indkøber der har klokket i det og troede han solgte en gammel model billigt?? Tongue

Jeg må sige at jeg er ekstremt positivt overrasket over kvaliteten; flotte farver, også sort, netflix 4K, 4K 60fps, 4K upscaling. Hurtige scener kører virkelig flydende også er lyd-kvaliteten noget helt andet i forhold til mit gamle Samsung 7-serie. Nu behøver jeg ikke konsekvent altid at bruge mit surround system.

Eneste jeg kan klage over er at det ikke er helt så fladt som mit gamle Samsung (som også kostede 3 gange så meget), og at der på magic-remoten er en 3D knap (som ikke er i TV'et), frem for en knap til tv-guiden.

Man kan kun håbe at de får flere på lager så i kan nå at købe et Big smile

Så man jeg have været heldig, var i Bilka Hundige lørdag ca. 9:30 de havde vel omkring 20 stk. tilbage da jeg kom.
Havde regnet med at alt var udsolgt, var alligevel overrasket at der faktisk var få mennesker i centeret samt Bilka, når man tænker på alle de tilbud de kører.

Var heller ikke planen, jeg skulle have nyt TV men kunne ej heller sige nej.
Hvis det så alligevel ikke var så godt, ja så kunne ungerne få det i stedet for deres 40" hehe 


Redigeret af Silent Sniper - 04-August-2015 kl. 11:40
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu