recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad var det for en fjernbetjening?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad var det for en fjernbetjening?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 06:34
Jeg er også med i Neeo kickstarterprojektet, så jeg går også og venter på min Smile

Den er ved at være 1 1/2 år "forsinket", men alt tyder på at det er meget op over....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 06:37
Den ser lækker ud men spørsmålet er så hvordan den klare sig mod RTI?
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 08:59
Det bliver svært at svare på da "ingen" har haft NEEO i hånden endnu. Og jeg har heller ikke haft RTI. Men min umiddelbare vurdering er nok at NEEO bliver en større succes, og derved har større potentiale.
Der kommer et API så alle kan programmere op mod NEEO.
Jeg har i hvert fald store forhåbninger til når vi modtager den trods den er 1 år forsinket.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 09:04
Var lige ved at købe 2 sæt NEEO da jeg så det kickstarter men kom fra det. De ser stadig lækre ud og synes det er en stor fordel at man selv kan programmere den og ikke skal have fat i en forhandler hver gang der skal rettes noget.
NEEO kommer nok ikke til at slå RTI, Control4 osv men bare NEEO er bedre end Logitech er NEEO nok også nået sit mål.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 11:17
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

men bare NEEO er bedre end Logitech er NEEO nok også nået sit mål.


Jeg er da ellers rigtig godt tilfreds med Logitech. Kan det overhovedet gøres bedre og nemmere?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 13:52
Jeg har selv logitech og jeg syntes faktisk tit det driller. Den registrerer simpelthen ikke en aktivitet nogengange. Men så efter lidt tid, kommer alle kommandoer man har trykket.

Dertil er det træls, at hver gang man skal bruge app´en skal den lige have fat i hub og loade presets osv. Måske man kan indstille sig ud af det:)

NEEO er bare det mere lækker også:).. Displayed i skærmen er ret fed som artwork til kunstnere mm.

Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 14:36
Har nu også været meget tilfreds med mine Logitech, men de er efterhånden 8-10 år gamle og knapperne er ved at være slidt op. 

En ny multi fjernbetjening skal have 100% Sonos integration og det har Logitech ikke.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 14:46
Er der nyt fra neeo folket?
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 15:28
Kan ikke finde noget nyt om NEEO siden CES....

Begge opladere til mine Logitech er døde indenfor den sidste måned....så jeg skal enten finde en anden måde at lade dem på eller nogle nye fjernbetjeninger.

Har set på https://www.savant.com/ et par gange mem NEEO ser mere ud til at være noget for mig.


Redigeret af SosFarum - 16-Februar-2016 kl. 15:28
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Er der nyt fra neeo folket?


Der skulle komme svar fra valideringen af produktion/produkt i denne måned. Så hvis den er god nok, så begynder de vel forfanden snart at sende nogle ud.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 16:17
Njae det har de vel sagt i langt over et år.. Hmm nå men vi venter så bare lidt mere:)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu