recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udfald på Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udfald på Stofa

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udfald på Stofa
    Sendt: 13-August-2015 kl. 18:52
Vi havde et voldsomt udfald på stort set samtlige kanaler på Stofa her til aften. Det voldsomste udfald varede fra ca. 18:05 til ca. 18:10. DR1 så ud til at være mindst ramt, mens stort set alle andre kanaler vi checkede var mere eller mindre umulige at se på, hvis man da kunne se dem overhovedet.

Ville blot høre, om andre også bemærkede udfaldet eller om det var noget rent lokalt.

EDIT: Ændret overskriften.


Redigeret af azrael - 26-Oktober-2015 kl. 07:17
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 19:37

Man kan da ikke kalde 5 minutter for et voldsomt udfald, det er da kun en kort afbrydelse.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Man kan da ikke kalde 5 minutter for et voldsomt udfald, det er da kun en kort afbrydelse.

Nu var det ikke længden af udfaldet, men "kvaliteten" af signalet jeg hentydede til. En ting er små glitches, men det her var tæt på totaludfald.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 22:20
Signalet udeblev ganske rigtigt helt og aldeles. Pænt træls midt i 18 nyhederne
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Man kan da ikke kalde 5 minutter for et voldsomt udfald, det er da kun en kort afbrydelse.

5 min er meget lang tid at undvære et TV signal. Et halvt minut er en kort afbrydelse. Prøv selv at glo på en sort skærm i 5 min
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2015 kl. 23:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Signalet udeblev ganske rigtigt helt og aldeles. Pænt træls midt i 18 nyhederne

Tak for svaret. Så er jeg mere rolig. Smile

Det kan jo ellers godt tage sin tid at få gjort noget ved periodiske *lokale* fejl.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2015 kl. 21:53
kan da godt være der har været noget kortvarigt strømsvigt et eller andet sted på grund af tordenvejret Marc.
Men yousee ingen udfald herude på "bøhlandet" :-) Selvom jeg godt nok synes der var nogle skrald der lød til at være temmelig meget lige oppe over
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Signalet udeblev ganske rigtigt helt og aldeles. Pænt træls midt i 18 nyhederne
Ja, specielt i den tidsalder vi lever i med kun 38 forskellige nyhedsudsendelser - faen stå i at misse en af dem og skulle vente en hel halv time på den næste.. LOL

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 5 min er meget lang tid at undvære et TV signal. Et halvt minut er en kort afbrydelse. Prøv selv at glo på en sort skærm i 5 min  
Du kunne jo lave noget andet end at glo på skærmen mens den er sort.

Jeg har ikke gidet se nyheder de sidste 10 år, men det skal ikke afholde mig fra at tage empatihatten på og føle et eller andet for dine manglende fem nyhedsminutter - jeg håber du kommer igennem traumet.. LOL
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2015 kl. 18:56
I det hele tager så er det gået ned af bakke med kvaliteten hos Stofa.
.....
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

I det hele tager så er det gået ned af bakke med kvaliteten hos Stofa.

Huh!? Fortæl endelig, måske kan jeg hjælpe dig Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 07:21
Ville lige høre, om andre (nok mest i Århus området) oplevede flere små udfald i går aftes? De var af ca. 10-15 sekunders varighed og der var direkte tale om signaludfald, da tv'et gik i sort og der stod "No signal" på skærmen.

Har kigget på Stofas driftsinformationsside, men der stod/står intet.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ville lige høre, om andre (nok mest i Århus området) oplevede flere små udfald i går aftes? De var af ca. 10-15 sekunders varighed og der var direkte tale om signaludfald, da tv'et gik i sort og der stod "No signal" på skærmen.

Har kigget på Stofas driftsinformationsside, men der stod/står intet.



Umiddelbart har jeg intet på generelle problemer i Århus, ikke andet end et lille område uden signal omkring kl. 15.00
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu