|
S: Dali 810 200w |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thped ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2015 kl. 21:25 |
Hej folkens :) Jeg har disse dejlige Dali højtalere til at stå jeg ikke kommer til at bruge.. Jeg ville høre om der var nogle der kunne have interesse i at købe dem? De står rigtig flotte, ud over der mangler et lille stykke af det ene hjørne.. Info om dem findes her: http://www.dali-speakers.com/en-US/Loudspeakers-1/DALI-810.aspx Pris: 2000,-
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske du skulle sætte dem til salg lidt længere nede i køb/salg/bytte underforumet?
Klaus |
|
![]() |
|
Thped ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak, jeg kan ikke rigtig finde rundt her inde... Jeg finder ud af det :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |