|
Forskel på Nad t757v1 og v2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Online Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2015 kl. 15:53 |
Simpelt spørgsmål:)..
Kan man se det på udseende eller er det nogle features v2 har, som v1 ikke har? Kan se den er testet i segmentet med Yamaha a1030. Hvad må sådan en koste, brugt?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Puha, tør du købe en NAD?
HDMI board dræber nummer to efter Onkyo - jeg ville ikke..... Klaus |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Online Point: 3792 |
Det var egentlig min kammerat der skulle kigge. Men var lidt af den overbevisning at det var de billigste nad der var lidt ustabile:). Men point taken:)
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Som jeg husker det er de udsende fuldstændig ens med samme kabinet. Jeg mener forskellen mellem T757v1 og v2 ligger i HDMI kortet, v2 kom til og understøtte ARC bla. Om HDMI kortet ellers blev bygget om ved jeg ikke?
Den nye T758 er igen samme kabinet og fuldstændig magen til T757v2. Der blev noget med nogle regler for standby strøm som blev lavet anderledes i T758.
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Jeg har læst om Onkyo HDMI problemer, men at NAD også har problemer, vidste jeg ikke. Findes der links som uddybe problematiken ?
|
|
![]() |
|
758 og 757 performer de ens ellers? Der må da være lidt features til forskel:)
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Det er 99,9% samme maskine. Jeg mener den eneste forskel der er på disse to er noget standby strøm som blev lavet om.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |