recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er sefilm.nu lovlig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er sefilm.nu lovlig?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er sefilm.nu lovlig?
    Sendt: 16-August-2015 kl. 01:02
Som overskriften siger vil jeg gerne spørge dem der ved så meget herude om siden sefilm.nu er lovlig. Vil ikke lede efter den hvis ikke den er lovlig. På forhånd tak
Mvh
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 06:17
Du behøver ikke lede   

Lovligt tror jeg ikke.
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 06:59
Tak Hansie for det hurtige svar
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 07:37
Sefilm.net


Men nej - det er den næppe ...
MORE BASS
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 15:21
teknisk set er den nok egentlig lovlig, da der ikke ligger film specifikt på sitet, men eftersom den linker videre til andre sites hvor materialet reelt befinder sig, så kan man selvfølgelig diskutere hvor lovlig det er når man klikker videre.
Vi arbejder vist stadig i lidt af en gråzone for deep-linking, men så snart man har klikket videre til en film/serie så er der ingen tvivl om at man springer på et skråplan

Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 16:36
Jo tak for de gode og tekniske svar. Vil lige sige det videre så andre ikke kommer i gang med det
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 22:05
Altså lige som piratebay ikke har noget liggende og bare linker.      Det gør det bestemt ikke lovligt
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 22:09
Ja sådan forstår jeg det også
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 23:05
Jeg tror ikke det vigtige er om tjenesten er 'lovlig' ihvertfald ikke hvis man som slutbruger sidder med de overvejelser - jeg er ret sikker på at der ikke er nogen konsekvens - skulle nogen have lyst at streame film i dårlig kvalitet derfra.

Udfordringen ligger formentlig nærmere i de moralske aspekter
MORE BASS
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 11:46
Man kan aldrig vide.. der var da noget på MSN om siden pop corn hvor de ville se hvem der havde været der udfra brugerkonti . Uden at vide hvordan det er tror jeg, du har ret.Man ville blive skuffet over lyden og billedkvaliten. Har vendet mig til at gå til bluray fra dvd og så er der også filmstriben som jo er lovlig da den er bibliotekernes tjeneste. Så er man også sikker på at de får lidt for det,så de kan fortsætte med at lave film
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu