recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rgh og HDD installation i Kbh.På Dba.dk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rgh og HDD installation i Kbh.På Dba.dk?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rgh og HDD installation i Kbh.På Dba.dk?
    Sendt: 10-September-2015 kl. 03:42
Jeg har ofte brug for nogle småreperationer og installation af en art. Det kan være høretelefoner der er knækket, usbstik der skal loddes, og nu min Xbox 360 jeg har brug for at få modificeret og installeret diverse ting på. Hvor pokker kan man finde den slags henne i København? På nettet. Er der bestemte sites der er velbesøgte hvor folk søger og folk udbyder den slags småelektroniske hjælp? 

Lige nu er det en RGH2 Xbox360 hvor jeg skal have skiftet en blæser på, og installeret en 2.5 intern HDD
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2015 kl. 13:22
?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu