recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sofabord vs Subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sofabord vs Subwoofer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sofabord vs Subwoofer
    Sendt: 25-September-2015 kl. 11:30
Hej kære venner.
Jeg oplever lige for tiden en sjov ting. vi har fået flyttet det ene sofabord hen mellem højtalerne og sofaerne, der i sweetspot, er der nu et dyk på 80 Hz området så bassen er næsten =0, men hvis jeg bare rykker mig 20 cm så er der knald på igen. Kan et bord gøre så meget? nu har jeg aldrig haft isoleret subwooferen fra gulvet, men ville det være en god idé? eller. Det er forresten en jamo sw 1008 med nedadrettet bas og horn

Redigeret af T-Duck - 25-September-2015 kl. 11:31
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2015 kl. 11:49
Ja et sofabord er af det onde ift lyd. Smid en betonflise under sub, det gør underværker.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2015 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja et sofabord er af det onde ift lyd. Smid en betonflise under sub, det gør underværker.
Okay super. Skal i jem og fix efter arbejde i dag
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2015 kl. 18:39
det hjælp med de fliser
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2015 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

det hjælp med de fliser

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu