|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 14-August-2006 kl. 20:11 |
Hejsa. Hvad er jeres mening om dette LCD tv? |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Har du en link?
|
|
![]() |
|
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Nej det har jeg desværre ikke. TV'et står ude i bilka og er kun et lokal tilbud pga. de har udsolgt af et andet tilbud. Men prøv at google "funai nlc 3216" så kommer der da lidt frem. Redigeret af bkhansen - 15-August-2006 kl. 08:29 |
|
![]() |
|
Linepige ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Nullermanden og bkhansen: i kan se tvet på www.netget.dk. Skriv Funai i søgefeltet. Til alle: Jeg vil også meget gerne vide om dette tv er godt, da jeg overvejer at købe det!? Linepigen |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Det er selvfølgelig et spm om hvor smertegrænsen går i ens pengepung, men hvis jeg var dig, ville jeg finde 3500 kr mere og købe Toshiba 32 # - som du kan se under fælleskøb her på Recordere.
Jeg kender ikke Funai, men har set andre billige LCD TV - som jeg ikke brød mig om. Til syvende og sidst bør du enten sikre dig 14 dages returret og købe fjernsynet. Hvis du er tilfreds med billedet er det vel ok. Personlig ville jeg klart bruge lidt flere penge og vælge Toshiba. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Det kommer jo også an på hvad man skal bruge det til. Til soveværelset, eller et børneværelse kunne et funai sikkert være udmærket. Hvis budget er lidt størrere kunne man jo overveje den Toshiba i snakker om, eller et Sony som fik Eisa prisen for bedste low-end tv 2006/2007. Hvis man derimod er lidt mere kræsen, så har TC et super tilbud på årets bedste TV, nemlig et Philips 9731. |
|
![]() |
|
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Det har tilsyneladende ikke VGA indgang. Hvis du skal bruge VGA indgang kunne Mirai 32" være et bud, er ca. 400 kr dyrere. Mirai 32" har fået ganske OK anmeldelser.
Check iøvrigt www.edbpriser.dk HOV - Mirai 32" fås nu ned til 4.840 ( se www.edbpriser.dk ) ![]() Redigeret af ticker - 22-August-2006 kl. 20:06 |
|
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Men hvor skal i bruge tv'et og til hvad? Hvis du skal sidde og se alm tv og dvd på det i din stue ville jeg absolut ikke vælge det, så ville jeg klart vælge et SUPER crt tv der får du 10gange mere for pengene. Så hvis det er dit budget og det ikke kan ændres vil jeg ikke foreslå dig ikke at købe det, medmindre du er ligeglad med hvordan billedet er. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja grin i bare - men nu købte jeg et Dantax 30" inkl. DVB tuner (699) ... Jeg købte begge ting for 4295 ... hehe ... Så nu fik jeg da et billigt tv ... ;-)
|
|
![]() |
|
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Hvor ? |
|
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg købte det i kvickly tønder ... Min far kender ham, så derfor kunne han lave sådan en pris ... det var også den sidste de havde. Men tror i jeg har gjort et ok køb? |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
![]() |
Hvis man vil vide mere om denne Funai, så kig evt. her: http://hwt.dk/test_show.asp?id=6013
"Samme skærm, med andet frontdesign, er set under mærket Funai i Bilka til 5000kr. " |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |