recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W 802d med forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W 802d med forstærker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 07:10
Tag ud og lyt til sættet og bestemt herefter med dig selv hvad du synes det er værd. Min erfaring med så relativt high-end stuff er at brugt prisen godt kan variere en del alt afhængig af hvor travlt sælger har med at komme af med tingene. Min egen tommelfinger regel er at hvis prisen er omkring 50% af nyprisen så er det sjældent en dårlig handel man har gang i :) 
Til top
gravergaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-September-2015
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gravergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 01:00
Hej med jer. Jeg har brug for hjælp!

Jeg er i gang med at investere i B&W 802d anlæg og arbejder på at finde den helt rigtige løsning.

Jeg har desværre ikke nok forstand på hi-fi, og håber derfor at jeg kan være heldig at der er en der gider at hjælpe mig herinde, da jeg er bange for at købe katten i sækken nu at jeg selv er en amatør. Det er trods alt ikke en helt lille investering.

Jeg overvejer at købe B&W 802d med dertilhørende forstærker, anlægget er brugt og det er 5 år+.

Se billedet af forstærker og højtaler her:



Jeg prøver også at finde ud af hvad sådan en pakke af 2 højtalere og det anlæg er værd nu at det er brugt. 

Sælger vil på nuværende tidspunkt gerne have 55.000 for højtalere og forstærker.

Er der nogen herinde der ved om man kan sætte en IR forlænger på, så jeg kan forlænge signalet ned i min kælder, hvor jeg gerne vil have min forstærker og TDC-Fjernsynsboks til at stå så det ikke står og fylder oppe i min stue.

Jeg er blevet anbefalet følgende IR-Forlænger:
https://www.avxperten.dk/ir-extender/lindy-ir-extender-over-cat5e-6.asp

PS. Bare til info, så har jeg fat i en der vil sælge sine B&W 802 N for 25.000 kr uden forstærker. Ved ikke om der er stor forskel på på 802 N og 802d

Al hjælp vil blive værdsat, da jeg virkelig kan bruge al den hjælp jeg kan få! Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu