recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Panasonic 55CX800E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Panasonic 55CX800E

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 20:53
Glæder mig til at afhente det ;)
Mit nuværrende er et WT50 i 47" fra 2012
Så er noget af en upgrade jeg får mig :D
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Glæder mig til at afhente det ;)
Mit nuværrende er et WT50 i 47" fra 2012
Så er noget af en upgrade jeg får mig :D

Nu har jeg jo selv haft et WT50 - det holdt hos mig i 2 dage, så sendte jeg det retur pga. et utilfredsstillende billede, ja du får en meget stor upgradeSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 21:18
Specielt ghost shadow eller hvad det hedder når noget bevæger sig hurtigt hen over skærmen og giver en stribe efter, er noget jeg ligger RIGTIG meget mærke til. Så netop på det område ville jeg aldrig anbefale et WT50 ;)
men er sjovt at det var topmodelen i 2012. der er sket en del på 3 år
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu