|
Motoriseret lærred IKKE Tab Tension |
Besvar |
Forfatter | |
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 16:44 |
Jeg er lige gået fra et 90" billigt Kingpin tab tension lærred til et Grandview 106" almindeligt motoriseret lærred.
Hvor mange ujævnheder skal man acceptere på et ikke tab tension lærred. Jeg kan se nogle ujævnheder øverst oppe i både venstre og højre hjørne. Er det normalt, og noget man er nødt til at acceptere, hvis man ikke køber et lærred med tab tension?
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke at man helt kan slippe for at et almindeligt rullelærred folder en lille smule i siderne, men hvis dugen ellers er i orden er det vanskeligt at se når først der bliver mørklagt. Hvis dugen har ujævt gain og pletter er det meget tydeligt og ulideligt at kigge på. Jeg har selv haft et Grandview og det røg tilbage til forhandleren da dugen havde en irriterende glimmereffekt som også gjorde små folder meget tydelige.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |