recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVIDIA shield - ultimative løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVIDIA shield - ultimative løsning?

 Besvar Besvar Side  <1 111112113114115 117>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2017 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af Hbar Hbar skrev:

Du kan ikke installere plugins, det er meget basic i den forstand. Men du kan hente undertekster ned når filmen er startet. Ved at swipe op, så har du lyd, video og subtitles i toppen, hvor du kan ændre font, farve, placering osv, men også hente undertekster. Jeg ved ikke hvor den henter fra, men det skal vel ses på infuse hjemmeside.

Feee.. Det var faktisk min største bekymring om at gå over til ATV 4K. Det er præcis samme måde man gør det på i SPMC/KODI.
Jeg kommer dog til at køre det to bokse sideløbende i noget tid. Tør ikke skille mig af med Shielden lige med det samme. Viser det sig så, at jeg aldrig får den tændt mere, så må den så ryge til den tid.

Det bekymrer mig derimod ikke, at Infuse ikke understøtter plugins (altså pånær det med tekster, som så heldigvis ikke er et problem), da alle de plugins jeg har brugt, jo bare erstattes med app til selve ATV.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 06:16
Der hentes tekster via opensubtitles. Fungerer overraskende godt.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:


Der hentes tekster via opensubtitles. Fungerer overraskende godt.

Men den kan kun hente derfra? Synes nemlig ikke de har helt samme udvalg som Subscene og Podnapisi.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 18:58
Ved nogle om trakt plugin virker med fx infuse?

Bruger det til at styre 100% hvad jeg har set og hvad som kan forsættes i fx soveværelset men har været startet i stuen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Ved nogle om trakt plugin virker med fx infuse?

Bruger det til at styre 100% hvad jeg har set og hvad som kan forsættes i fx soveværelset men har været startet i stuen.

Nå ja, for fa'en. Det er sgu også vigtigt for mig.. 
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 19:55
@Nagash

Den er uundværlig for mig, om det er infuse eller MrMC er mig ligegyldigt, kan dog ikke undvære det. Ved dog det burde virke med Plex på AppleTV da det er plugin på server niveau. Så det kunne være et alternativ hvis de også får styr på auto skift af refreshrate
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 23:26
Infuse er kun klient, så hvis den skal gemme/huske noget om sete programmer, så skal det være fordi det gemmes i icloud og dermed kan læses fra andre enheder. Men den makrere tydeligt om et program er set færdig, delvis eller slet ikke.

Jeg tror heller ikke infuse på atv får plugins, da jeg ikke tror apple tillader dette.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 23:35
Du kan fint logge ind på din trakt profil i Infuse og fortsætte afspilning på anden enhed
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2017 kl. 00:24
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Du kan fint logge ind på din trakt profil i Infuse og fortsætte afspilning på anden enhed

Åhh, tusinde tak for svar, Bromberg :-)
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2017 kl. 08:41
Nu vi snakker Trakt, så oplever jeg sync problemer mellem min HTPC og shielden. De kører begge Kodi 17.6 og er selvfølgelig logget ind på samme trakt profil. Men det er som om at, hvis man er startet på en film i køkkenet, så starter man bare forefra inde i stuen som køre på HTPC'en. Nogen der har oplevet det. Evt har nogle screen shots af jeres settings?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2017 kl. 17:04
@Monsterslam

Prøv at logge ud og ind med trakt begge steder, har haft oplevet det før.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2017 kl. 17:17
Muligt at få Shield til at afspille indhold fra DR Bonanza? (Vinterbyøster)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 111112113114115 117>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu