|
Brugt Projektor? |
Besvar |
Forfatter | |
Di Gio
Bruger Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 16:40 |
Hej
Jeg har intet forstand på projektor derfor jeg søger et råd herinde. Vil gerne have en projektor til min garage, den skal bruges til en fodboldkamp i ny og næ og meget lidt movie/gaming. Er på udkig efter noget brugt og mit budget er ca 3500 kr. inkl lærred. Har fundet en Sanyo Plv-Z700 inkl lærred som rammer ca mit budget. Har i mine unge dage haft en Sanyo z4 som jeg var yders tilfreds med, der er nok sket en del siden :)
|
|
Di Gio
Bruger Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg købte Panasonic pt-ax200e inkl et fint motor lærred. Synes kvalitet er rigtig fin. Nogen der kender noget til den model? |
|
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min erfaring er at så længe du køber en rigtig film projekter og et nogenlund lærrede så vil du blive imponeret og tilfreds de næste par år.
Hvis du så bliver bidt af det kan du altid opgradere senere. Kiggede lige på DBA tænker at du ikke går helt galt i byen med de to her: MVH JImmi
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |