recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Ældre Dali, Denon & HK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Ældre Dali, Denon & HK

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Ældre Dali, Denon & HK
    Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 18:02
Hejsa

Jeg har fået til opgave at skyde noget ældre grej af for min bror, der ikke længere bruger det. Det vil køre som auktion indtil d. 1/11, hvorefter enten hjeste bud vinder eller skidtet bliver givet væk.
Der er her&nu pris på 500kr pr del, så er der noget man bare må eje, så giv en plov og det er dit.

Dali SC-7 i fin stand og med intakt frontstof. Alder ukendt men mon ikke den har op mod 15 år på bagen efterhånden.




500kr eller højeste bud.


Han har også et sæt Dali 104. *** SOLGT


Dali 1b. Den venstre har lidt nulret frontstof på toppen ellers er de fine. Der er skruehuller i bund efter vægbeslag, da de har været brugt som baghøjttaler. Overhovedet ingen ide om alder, men gætter på +15år. (de er så åbenbart 30 år, tak til Klaus)




500kr eller højeste bud.


Denon 5.1 surround højttalere, købt i hifiklubben for omkring 10 år siden. Gør det ganske hæderligt trods størrelsen. I fin stand, jeg har taget billede med og uden blitz da farven på frontstoffet drillede kameraet.

Enhederne hedder henholdsvis:
Sub: DSW-56
Center: SC-C56
4x satellit: SC-A56





500kr eller højeste bud.


Harman Kardon HS100 surround receiver med indbygget DVD. Blev oprindeligt solgt med HK 5.1 højttaler sæt, disse er ikke med. Men mon ikke den kan spille Denon sættet ovenfor op til dans :-)  




500kr eller højeste bud.

Herlighederne står i Frejlev med undtagelse af 104'erne, men dem kan jeg også trylle herud om nødvendigt.


Redigeret af HappyFrog - 23-Oktober-2015 kl. 11:03
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 18:07
Dali 1b er lige knapt 30 år gamle.....

Klaus (med 4b som baghøjttalere)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 18:51
Perfekt, dem kan min bettebror få i 30 års gave næste måned Thumbs Up (og tak)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 19:07
Hej.

Jeg kunne måske godt være interesseret i at byde på Harman Kardon HS100 surround receiveren.
Men jeg er nødt til at spørge om den kan sendes?
Og om du har fjernbetjeningen til den?

Hilsen Carsten.

Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 19:33
Det skulle nok være muligt, hvis du betaler fragt. Fjernbetjeningen er med.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 19:49
Hej.

Så vil jeg godt byde 100 kr + porto for Harman Kardon HS100 surround receiveren.

Hilsen Carsten.
Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 11:03
Det er noteret.

104'erne er nu solgt.
Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 19:16
300kr afhentet budt for HK'en og 200kr for Denon sættet.
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 22:41
Har du mulighed for at tage et billede af bunden på 1b'erne ?

Er muligt interesseret, men vil gerne lige se, hvor voldsomme hullerne er.
Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 21:01
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu