recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3 beo4 som ikke forstyrrer hinandens signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3 beo4 som ikke forstyrrer hinandens signal

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3 beo4 som ikke forstyrrer hinandens signal
    Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 18:53
Kære forum

Jeg har et beosound og 2 linkprodukter. Dertil har jeg købt en beo4 remote til hver. De er placeret i en lejlighed, derfor er de i tre rum på stribe og vil kunne forstyrre hinanden signaler.

Hvordan er det man linker en fjernbetjening til en bestemt modtager?

Man kan gå ind i fjernbetjeningen og vælge option og l.opt, men det lader ikke til den godtager det.

Når fjernbetjeningerne er sat op, så skal man vel også lave et setup i hvert linkprodukt?


Redigeret af masterlink - 23-Oktober-2015 kl. 18:53
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 20:23
Hvis du ændrer option, så du bruger Beo4 som linkrums-Remote, så vil du skulle trykke link foran dine kommandoer.
Du kan hos din Bang & Olufsen forhandler få små plastikkapper, som du sætter over spidsen på Beo4, så bliver den retningsbestemt og udstråler mindre...

M.v.h.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 22:02
Et luksus problem LOL

Kunne desværre ikke dy mig og tager hatten af for dem som vælge at udstyre hjemmet med B&O Smile
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 22:57
Link? Det forstår jeg ikke. Der er ikke nogen link-knap - eller skal den ligges ind under list?

Og hvad så med min remote til Beosound, den vil jo stadig forstyrre linkrummene.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 22:58
Og tak for rosen Cyberguyen :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu