recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony Ultimate one vs Touch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony Ultimate one vs Touch

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hugosarang Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hugosarang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony Ultimate one vs Touch
    Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 12:45
Hej jeg har kig på Logitech Harmony ultimate og Touch, men kan ikke finde ud af forskellen og hvilken model der er ældst?


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 13:06
Touch er ældst
Til top
Hugosarang Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hugosarang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 14:08
Har du erfaring med fjernbetjeningerne
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 15:39
Kun med Touch og min forrige One. Synes Touch'en er ringere, knapper er at foretrække. Ofte skifter Touch skærmbillede istedet for at modtage tryk kommandoen.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kun med Touch og min forrige One. Synes Touch'en er ringere, knapper er at foretrække. Ofte skifter Touch skærmbillede istedet for at modtage tryk kommandoen.

Enig foretrækker også knapper.
Til top
Hugosarang Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hugosarang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 20:20
Hvilken en kan i så anbefale :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 20:52
Der er to muligheder. Enten den til 1249kr

http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-companion?crid=60

Eller den til 429kr

http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-350-control?crid=60

Til top
Hugosarang Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hugosarang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 20:55
Tak for hjælpen :) men synes det der touch så smart ud men er det upraktisk?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 21:05
Ja det synes jeg det er. Men du kan jo prøve med en brugt, er er lige solgt en herinde til 500kr

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=142809&title=s-logitech-harmony-touch
Til top
Hugosarang Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hugosarang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 21:06
Ja det kunne være løsningen men logitech harmony companion er jo nyest :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Hugosarang Hugosarang skrev:

Ja det kunne være løsningen men logitech harmony companion er jo nyest :)

Den er så også mest avanceret. Logitech skriver:

Der kræves en understøttet mobilenhed til konfiguration og styring af nogle automatiserede komponenter i hjemmet.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 21:41
touch kan mere , men jeg er ikke så meget til touch da jeg gerne vil kunne mærke knapperne 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu