|
Hvilken Ultra Short Throw- eller picoprojektor? |
Besvar |
Forfatter | |
andreashansen
Ny bruger Oprettet: 09-November-2015 Sted: København, Danm Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-November-2015 kl. 12:37 |
Hej Recordere.dk
Jeg har tidligere for alt for længe siden benyttet dette fantastiske forum, men tror, jeg var tilmeldt med min gamle hotmail-adresse, der siden har ladet livet, så derfor har jeg oprettet mig på ny for at stille dette spørgsmål: Hvilken Ultra Short Throw-projektor bør jeg vælge? Udfordringen er, at jeg leder efter en projektor, som jeg kan have med på farten, og som jeg kan benytte i små mødelokaler uden for meget bøvl med opsætning. Projektoren skal helst være særdeles støjsvag og kunne spille alt fra præsentationer til egentlige film (blot billedet - lyden skal kunne komme ud via eksterne højtalere). Kvaliteten skal ikke være FREMRAGENDE - men dog være til at holde ud at se på og nyde. Umiddelbart har jeg kastet min kærlighed på LG's Ultra Short Throw LED Home Theater Projector (PF1000U), der dog ikke forhandles i Europa ud over lidt parallelimport (har ikke fundet nogen dansk forhandler - og LG i Norden supporterer ikke køb via parallelimport). Er der nogen, der har erfaringer med denne - eller med en måske endnu bedre løsning? Prisen er ikke SÅ afgørende, men dog helst ikke meget dyrere end PF1000U (dvs. cirka 12.000 kr.). Jeg har også overvejet at gå lidt på kompromis med ultra short throw og i stedet vælge en pico-projektor for om ikke andet at have en billig, transportabel projektor som midlertidig løsning. Men igen er det enormt svært at finde en forhandler. Sony har deres nye MP-CL1 på vej og så er der den meget roste Celluon PicoPro, der dog kun forhandles i USA (dog med mulighed for at bestille worldwide med dertilhørende ekstra told). Nogen bud eller tanker? |
|
Venlige hilsner
Andreas |
|
renep
Bruger Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger en Optoma EH320UST. Ikke super-portabel (5kg) men indbygget lyd, let at stille op, native 1920x1080 og masser af lys. Passer også nogenlunde med prisen.
|
|
andreashansen
Ny bruger Oprettet: 09-November-2015 Sted: København, Danm Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for buddet. Men ja, den er desværre lige en tand for stor - og indbygget lyd er ikke væsentlig. Men ellers har den nogen fede specs. Særligt muligheden for virkelig at skrue op for lyset. Men desværre er den ikke egnet til mit brug.
|
|
Venlige hilsner
Andreas |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |