recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken TV udbyder??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken TV udbyder??

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Både Stofa og You See i samme område.? Det må være nyt.


På fiber......

Klaus


Nej nej, der ligger stadig de gamle kabler fra antenne tiden, men er også en fiberboks, måske derfor det stadig er muligt at vælge mellem YouSee eller Waoo/Verdo.
//Guldhammer
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 16:16
Det kræver jo så at der er service på de gamle kabler og at de er i brug.

Der sidder jo en masse imellem dit stik og hvor YouSee leverer deres signal til området. Hvis ingen vedligeholder det udstyr, så er der jo nok ikke noget som virker.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det kræver jo så at der er service på de gamle kabler og at de er i brug.

Der sidder jo en masse imellem dit stik og hvor YouSee leverer deres signal til området. Hvis ingen vedligeholder det udstyr, så er der jo nok ikke noget som virker.

Nej men da vi flyttede til byen for 3 år siden, så flyttede vi vores YouSee med og så skiftede vi vores internet til Waoo/Verdo, og senere også vores TV, og Waoo/Verdo har ikke lavet noget mens vi har boet her,
så derfor antager jeg at vores gamle antenne stadig kan bruges til YouSee TV.
//Guldhammer
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 16:35

Er der stadig aftagere på det.? Hvis ikke, så er leveringen da sandsynligvis opsagt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Er der stadig aftagere på det.? Hvis ikke, så er leveringen da sandsynligvis opsagt.


Hvad mener du??
//Guldhammer
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 17:17

Er der stadig nogen som bruger/kan bruge det.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 17:21
Det nemmeste vil nok være at gå ind på Yousee's hjemmeside og se om de stadig kan levere til adressen.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Er der stadig nogen som bruger/kan bruge det.?


Når jeg taster min adresse ind hos YouSee, så står der at jeg godt kan få YouSee, men det vil nok være bedst at ringe til dem??

Der er 2 dåser med antenneudtag i stuen, hvor det ene går direkte i Fiberboksen.

Redigeret af guldhammer - 27-November-2015 kl. 17:23
//Guldhammer
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det nemmeste vil nok være at gå ind på Yousee's hjemmeside og se om de stadig kan levere til adressen.
 

Flemming


Når jeg taster min adresse ind hos YouSee, så står der at jeg godt kan få YouSee.
//Guldhammer
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 19:02
Verdo har i dag over telefonen sagt til mig at når vi skifter til Stofa (den 1/6-2016) så står det os frit for at skifte tv udbyder, og vores gamle antennedåse virker stadig til f.eks YouSee, så jeg tror jeg smutter over til YouSee pr 1/6-2016.
//Guldhammer
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Verdo har i dag over telefonen sagt til mig at når vi skifter til Stofa (den 1/6-2016) så står det os frit for at skifte tv udbyder, og vores gamle antennedåse virker stadig til f.eks YouSee, så jeg tror jeg smutter over til YouSee pr 1/6-2016.

Nu er jeg godt nok MEGET biased da jeg er ansat i Stofa - men hvorfor skulle der være forskel på det TV signal du får fordi Stofa bliver indholdsleverandør?

Teknikken ændres der jo ikke ved...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Verdo har i dag over telefonen sagt til mig at når vi skifter til Stofa (den 1/6-2016) så står det os frit for at skifte tv udbyder, og vores gamle antennedåse virker stadig til f.eks YouSee, så jeg tror jeg smutter over til YouSee pr 1/6-2016.

Nu er jeg godt nok MEGET biased da jeg er ansat i Stofa - men hvorfor skulle der være forskel på det TV signal du får fordi Stofa bliver indholdsleverandør?

Teknikken ændres der jo ikke ved...

Personligt ville jeg også vælge at hoppe på Yousee vognen i stedet for at følge med over til Stofa. Stofas leverede i de 3 måneder jeg havde dem ikke hvad de lovede, deres kundeservice bestod af unge mennesker uden viden. Har nu haft Yousee i næsten 2½ år, uden problemer og med en kundeservice der reagere ved henvendelser. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu