recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Rigtig" Media streamer - Findes det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Rigtig" Media streamer - Findes det?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Emne: "Rigtig" Media streamer - Findes det?
    Sendt: 19-August-2006 kl. 14:12

Hey alle.

For nogle måneder siden fik jeg den geniale ide, at investere i en Philips SLM5500 (media streamer). Jeg har tidligere afprøvet en Pinnacle media center.
Fælles for dem begge er sådan set, at se streamer fint nok de gængse media formater. Men når det kommer til en DVD rip, så halter det.
Jo de kan streame VOB filer fint nok. Men at streame VOB filer er ikke det samme som at afspille en DVD.

Det som jeg egentlig søger, det er en boks/media streamer som kan streamer et DVD rip som hvis det var en dvd afspiller. Dvs. med aktive menuer og hele den aktive brugerflade. Det må sgu da være muligt på een eller anden måde?

Og lige en kort: Jeg gider ikke diskutere det lovmæssige i DVD rip. Der er på ingen som helst måde tale om pirat kopieret film for mit vedkommende. Alle er originale, købte og samtidig en efterhånden hel del hjemmevideo optagelser, som er brændt på DVD.

Årsagen er, at jeg forsøger samle min film samling på en media server, og så havde adgang til dem derfra, fremfor at skulle rode med en DVD skive hvergang. Specielt ungernes skiver er ret udsatte, og det er lykkedes dem at spolere indtil flere af dem. De er dyre nok i forvejen.

Så hvis nogen kender en boks/media streamer der kan dette triks, så hæv venligst stemmen

 



Redigeret af Kandersen - 19-August-2006 kl. 14:14
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu