recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Google Streetview i Tyskland?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Google Streetview i Tyskland?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen Google Streetview i Tyskland?
    Sendt: 12-Januar-2016 kl. 05:16
Når jeg kigger på Google Maps, hvorfor er der så ingen Street View i Tyskland? Street view er ellers nyttigt, når man skal planlægge at køre en tur, så man bedre kan se om man kan køre der eller der, eller om man kan parkere der eller der osv. Desuden bruger jeg det også til at huske vejen jeg skal køre - det virker som regel bedre end kort.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 06:29
Prøv at Google
ingen street view tyskland

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 07:28
Hmmm ok. Men det er da noget pjat. Det er jo ikke for at krænke privatliv, med henblik på overvågning osv. at street view er opfundet. Det er for at gøre det nemmere at finde rundt - som supplement til Google Maps.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 07:42
Tror nu nok at det krænker nogle.

Mange er blevet afsløret i ting de ikke ønskede pga street view.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 07:46
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Tror nu nok at det krænker nogle.

Mange er blevet afsløret i ting de ikke ønskede pga street view.

Muligt - men det er jo ikke det der er formålet med street view.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 07:54
Der bliver tit lavet ting som kan bruges til andre formål end tiltænkte.
Så derfor har tyskerne det ikke
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 08:01
Siden hvornår har Tyskland ikke Google Streetview? Jeg var i Berlin i november måned, og der var da ingen problemer med at se gaderne omkring hotellet....

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 08:04
Ah, måske derfor:

Citér
De 20 tyske byer, hvor Google Street View allerede er lanceret, vil fortsat være tilgængelige via tjenesten. Der er dog ikke planlagt nogen opdatering af informationerne på nuværende tidspunkt.


M.v.h.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 08:04
Enkelte byer har åbenbart - fordi dem fik de lagt ud, inden de opgave Tyskland som helhed - de har alle billeder - men det er bare ikke gået online - så vidt jeg har forstået.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Der bliver tit lavet ting som kan bruges til andre formål end tiltænkte.
Så derfor har tyskerne det ikke

Tja - ok. Men kunne man så ikke lave street view på en anden måde? Ved ikke lige hvordan, hvis formålet stadig skulle være at man skulle kunne køre turen "hjemmefra".
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
bingoking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bingoking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 22:47
Google trak følehornene til sig i tyskland, da de blev snuppet i at opsnappe MAC adresser med GPS data og ufiltreret wifi data mens de kørte rundt i gaderne. Måske har det noget med det at gøre.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 00:04

De er lidt for sig selv, der er f.eks også strenge regler for at ligge Dash Cam optagelser på You Tube.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu