recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital tv i gl. tv med boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Digital tv i gl. tv med boks

 Besvar Besvar Side  123 11>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
dosdesign Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dosdesign Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Digital tv i gl. tv med boks
    Sendt: 15-Februar-2016 kl. 21:20
Hej så har jeg fået og brugt min nye bd h8500N samsung - jeg har oprettet en tråd med en masse spørgsmål som jeg gerne vil have hjælp til, håber i kan hjælpe
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af sirgadget sirgadget skrev:

De havde en BCT i outlet forleden, den må være røget i mellemtiden.


Til 2500 var det også et godt køb. Men som sagt kun en BST tilbage
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:20
De havde en BCT i outlet forleden, den må være røget i mellemtiden.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:05
Faktisk ikke nej! De har en Pana recorder, godt nok til satellit, men til 2500kr.
Til top
dosdesign Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dosdesign Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:01
Ja det ved vi, men også meget dyrere
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 14:20
Kig efter en Panasonic DMR-BCT i stedet, langt bedre maskine efter min mening, og hos computersalg.dk er der vist endda nogle i outlet.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 18:51
De kan også annullere handlen, hvis de fx ikke er i stand til at levere.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 18:47
Selvfølgelig kan de ændre datoen, hvis de ikke får leveret som forventet.
Til top
dosdesign Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dosdesign Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 18:36
Ok der står i ordre

1 stk i bestilling (Bekræftet) - Forventet afsendelsesdato 2016-02-07

Kan de så bare senere skrive at de ikke sender den der ? Jeg mener jeg ved jo ikke om jeg er én af de 20 første og hvis de så ændre det til om flere uger kun jeg lige så godt vente p elgiganen eller en butik i byen Føtex/bilka (ja som så ikke kunne svare ordentlig)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af dosdesign dosdesign skrev:

har bestilt komplett nu - hvis ikke jeg får inden 7 feb kan jeg så annullere - kan ikek se hvornår jeg får  
Komplett skriver:
20+ stk. på vej ind d. 7.feb.2016. Datoen er bekræftet af producenten

Så ikke store chancer for at få leveret inden 7. feb, - den skal jo på lager inden forsendelse
Og du kan bare undlade/nægte modtagelse, men selvfølgelig underrette om du ikke ønsker den alligevel.

Mvh. JørgenT
Til top
dosdesign Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dosdesign Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 17:48
har bestilt komplett nu - hvis ikke jeg får inden 7 feb kan jeg så annullere - kan ikek se hvornår jeg får    bilka sagde de ikke havde dem og i min by havde de aldrig haft dem ? Føtex siger de ikke har så skal man ind og bestille og betale men de vidste ikke om de havde den
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af dosdesign dosdesign skrev:


VIlle helst bestille i en butik der ligger i min by som de to (det komplett er online og man skal jo så sende frem og tilbage hvis der komr fejl i den, kan ikke gå ned i butikken som bilka/Føtex) øv

Bestiller du online og der kommer fejl, som skal rep. på reklamationsretten, så er det butikken der sørge for porto begge veje. I reglen skriver man bare at man skal bruge en retur label.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 11>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu