recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital tv i gl. tv med boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Digital tv i gl. tv med boks

 Besvar Besvar Side  <1 891011>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 23:15
Til top
dosdesign Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dosdesign Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2016 kl. 23:24
Hej ja 1999 kr og i butik og jeg bor i by med Fona hmmmm køber sgu' men hvofr var de ikke med i pricerunner ??? Men er de ikke ved at gå konkurs Fona åhhh
Er der en bedre større dansk side som denne da?

Hvis man klikker på lagerstaus står der ikke på lager ?

Redigeret af dosdesign - 02-Februar-2016 kl. 23:25
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 09:33
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Her skriver de at der 20 på vej den 7. februar.

https://www.komplett.dk/product/843647/elektronik/dvd-og-blu-ray/dvdblu-ray-afspillere/samsung-bd-h8500n-blu-ray-spiller
Tja, hvis det var mig der snart kommer i knibe, ville jeg skynde mig at putte en i indkøbskurv og få betalt. Smile
På Bilka online kan man nemlig ikke forud bestille, så vidt jeg kan se. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 11:00
Er der noget jeg har overset?

Er Komplette.dk en del af Fona?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Er der noget jeg har overset?

Er Komplette.dk en del af Fona?
Hvad mener du?

Mvh. JørgenT
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 11:35
Det ved jeg ikke.

Jeg troede at du henviste til Fonas betalingsstandsning. Min fejl.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 11:46
Åh.. Smile
Det jeg mente var at dosdesign snart står uden TV modtagelse.

Med hensyn til Fona, der ville jeg nok ikke handle i øjeblikket pga. evt. kommende problem med garanti, hvis de lukker helt. Confused
Samsung går måske ind og dækker alligevel, men det bøvl der måtte blive?

Mvh. JørgenT

Til top
dosdesign Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dosdesign Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 17:20
ja nu ville jeg købe bilka eller Føtex online (der står 2 dage lev på pricerunner)- MEN når man vil handle på deres sider og vil lægge i kurv kan man ikke klikke? ergo kan man ikke bestille - ja der står ik på lager online, men hvordan gør man så

VIlle helst bestille i en butik der ligger i min by som de to (det komplett er online og man skal jo så sende frem og tilbage hvis der komr fejl i den, kan ikke gå ned i butikken som bilka/Føtex) øv

Redigeret af dosdesign - 03-Februar-2016 kl. 17:22
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af dosdesign dosdesign skrev:

ja nu ville jeg købe bilka eller Føtex online (der står 2 dage lev på pricerunner)- MEN når man vil handle på deres sider og vil lægge i kurv kan man ikke klikke? ergo kan man ikke bestille - ja der står ik på lager online, men hvordan gør man så
Derfor mit forslag om at lægge i kurv hos Komplett.dk hvor det er muligt.
Prøv at snakke med Bilka/Føtex butikkerne og se om du kan reservere en.
Spørgsmål er hvor mange styk de får leveret, hvis de overhovedet når ud i butikkerne?
Risiko er at de kun når til on-line og er væk i løbet af nul-komma-ingenting. 

Mvh. JørgenT
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af dosdesign dosdesign skrev:


VIlle helst bestille i en butik der ligger i min by som de to (det komplett er online og man skal jo så sende frem og tilbage hvis der komr fejl i den, kan ikke gå ned i butikken som bilka/Føtex) øv

Bestiller du online og der kommer fejl, som skal rep. på reklamationsretten, så er det butikken der sørge for porto begge veje. I reglen skriver man bare at man skal bruge en retur label.
Til top
dosdesign Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dosdesign Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 17:48
har bestilt komplett nu - hvis ikke jeg får inden 7 feb kan jeg så annullere - kan ikek se hvornår jeg får    bilka sagde de ikke havde dem og i min by havde de aldrig haft dem ? Føtex siger de ikke har så skal man ind og bestille og betale men de vidste ikke om de havde den
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 891011>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu