recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Passivt kølet mediecenter, HFX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Passivt kølet mediecenter, HFX

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Passivt kølet mediecenter, HFX
    Sendt: 18-Januar-2016 kl. 15:42
God eftermiddag til jer alle. 

Grundet lidt ændret behov herhjemme, står mediecenteret for salg. En herlig og flot sag jeg har været rigtig glad for, et stort plus er designet samt den er ikke siger en lyd.  

i3-2100t 2.5ghz 
4gb ram 
DH67BL 
64 gb kingston ssdnow+ v200 
HFX mini, herlig aluminiums sag på knap 9 kg 
Passivt kølet psu med ekstrn strømforsyning 
Slot in dvd drev 
Microsoft all-in-one keyboard, med touchpad.(6 mdr gammel, kvittering) 
Pulse eight usb cec adapter (6 mdr gammel, kvittering) 
Windows 7 home serial (Er i tvivl om den virker da jeg har kørt med openelec, klistermærket sidder på maskinen ihvertfald) 
**Nogle tv tunere. Jeg har aldrig brugt dem, så kender ikke så meget til dem. 2x tunere, CI slot, digital devices er producenten. Hvis i ud fra billedet kan lure hvad det er, så råb endelig højt. Ellers kan jeg vis det er nødvendigt, godt pille dem ud og gå dem efter med luppen for et produkt nummer. 

Befinder sig i 9430 Vadum, kan fragtes til Aalborg og omegn. Men sendes kun på købers eget ansvar, og regning - Vil anbefale den bliver sendt som forsigtig. Vil skyde på vægten ender på de 20 kg med indpakning.  

Købt hos MM-vision, til en pris nær de 10.000. Ved ikke hvad den er værd i dag, giv nogle seriøse bud så tager vi den derfra. 


Mvh. Daniel 



Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 15:44
Nu fik jeg selvfølgelig taget billedet lidt dumt, i forsøget på at skjule windows serialen. Men der er selvfølgelig HDMI udgang :).
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 15:54
Passivt kølet psu med ekstern strømforsyning.

Hmm. PSU og strømforsyning er det samme. Mener du måske CPU?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 16:06
Fltk, Jeg har simpelthen ingen ide om hvad jeg ellers skulle forklare det. 
Som det fremgår på billedet, følger en ordenligt box af en strømforsyning/transformer med, den går på en omformer/uddeler indvendigt i computeren (der også kan ses på billedet nederst til venstre på indvendige billede) Passivt kølet.. har sikkert et flot korrekt navn, men mon ikke de fleste fanger betydningen. 
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 16:27
Digital Devices laver nogle af de bedste tunere på markedet - afhængig af alder er det enten et Octopus kort med Twin tuner C/T og single CI, eller alternativt er det DuoFlex C/T med DuoFlex CI.

Kortet kan stadig bruges uden problemer og der er drivere til Windows 10 - prisen vil jeg skyde på omkring 800-1000 kr brugt.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2013
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 21:44
Hvilket prisleje er vi i
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 15:00
#Cyberguyen. Tak for info, prøver at pille det ud i dag og se om jeg kan få lidt mere info ud på det. Vurderingen er det af hele computeren, eller blot tv kortet?

#Johnnyn. Prøv at byd, umiddelbart ved jeg ikke hvor henne vi skal ligge os, men omvendt hvis ikke den er noget værd/jeg udelukket modtager skambud, så vil jeg heller beholde den som server. 
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 17:09
Okay, mange Google søgninger senere, ud fra billeder alene så er der tale om det her kort, http://www.streamshop.eu/shop/index.php?route=product/product&product_id=44 med en Pci riser, og i kombinering med et single CI slot.. 100% ud fra billeder, kommer jeg frem til denne test også. http://digitalt.tv/digital-devices-octopus-ci-duoflex-ct-v2/
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Danielwj Danielwj skrev:

Okay, mange Google søgninger senere, ud fra billeder alene så er der tale om det her kort, http://www.streamshop.eu/shop/index.php?route=product/product&product_id=44 med en Pci riser, og i kombinering med et single CI slot.. 100% ud fra billeder, kommer jeg frem til denne test også. http://digitalt.tv/digital-devices-octopus-ci-duoflex-ct-v2/
Det passer meget godt med det kort, som du har fundet + et DuoFlex CI slot til dit CAM kort.

Vurderingen var kun for selve tunerkort med tilhørende CI slot - det er rigtigt godt udstyr.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 19:38
Dejligt at høre, jeg siger tak for hjælpen. 

Helt undtagelsesvis vil jeg godt åbne op for at sælge tv tuner kortene for sig selv, hvis nogle har lyst til at byde ind på dette. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu