recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "BRUMMELYD" fra LG LB1R!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"BRUMMELYD" fra LG LB1R!

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 22:16
Jeg får mit (32") i morgen, fredag (forhåbentlig).

Jeg er rasende spændt på om det brummer/ikke brummer.

Under alle omstændigheder melder jeg tilbage i afstemningen.
Til top
naviga2r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Er det 'kun' 37" modellen som der er problemer med?

Overvejer selv at hoppe på 32" modellen

Nej, desværre ikke. Læs: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14631& PN=1&TPN=500

Jeg vil dog gerne sige, at det er et KANON fjernsyn, og at det ikke er alle modeller, der brummer. Jeg ville dog nok vente, til de har fået rettet "fejlen".

LG37LB1
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 15:07

Er det 'kun' 37" modellen som der er problemer med?

Overvejer selv at hoppe på 32" modellen

Til top
naviga2r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 14:46

Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Til orientering, så har jeg talt med Steen fra DTC. Mit TV ser de på i dag, så der burde være et resultat i morgen.

Jeg har netop talt med firmaet, og de er desværre ikke kommet med et resultat i dag, men jeg skal forsøge at ringe igen i morgen formiddag. Umiddelbart har de et problem med det - hvilket jo både kan være godt og skidt????

LG37LB1
Til top
Ronster Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 10:05


Hej naviga2r

Noget nyt vedr. din skærm idag???
Til top
naviga2r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2006 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Hvis der "kun" er 10 der brummer så kan LG jo ikke postulerer at det er et generelt problem og at LCD skærme "skal " brumme = fejl på de 10 brumme Tv = LG fikser det på garantien osv

Man skal jo også lige huske på alle de ejere som ikke kender til dette forum og som har nedsat hørelse og dem der ikke ved at et LCD tv ikke bør brumme (så meget) osv......

Jeg er også spændt på resultatet.

Jeg har netop talt med Elesco/dansk teknik center - status forventes sidst på ugen. Jeg skal ringe ind på torsdag .

Ræsonnementet omkring de ikke kan kalde ti brummere "en generel fejl" - lyder faktisk ok.

Vi får se....

LG37LB1
Til top
Ronster Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2006 kl. 11:04

Hej ChrisJJ

OK 10 brummere er jo ikke vildt mange, men det er vel 10 for meget!!!

Jeg glæder mig også til at høre hvad de siger til din skærm.

Jeg afventer nemlif lidt med at sende min til service indtil vi har en løsning
på problemet
Til top
naviga2r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2006 kl. 10:54

Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Så har jeg lige sendt TV'et afsted med fragtmanden. Jeg vedlagde min faktura (kopi) og et brev hvori jeg beskriver problemet for dem, samt citater fra LG om strømforsyning. Nu er det bare at krydse hvad der krydses kan

Nu begynder det at blive spændende...

Kan ikke rigtigt finde ud af, om din afstemning giver pote? Der er 10 "brummere" - troede måske, der var flere.

LG37LB1
Til top
naviga2r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2006 kl. 00:13
Oprindeligt skrevet af naviga2r naviga2r skrev:

Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Hvor lang tid regner du/de med at det tager at få det tjekket?

Jeg har jo desværre fået forlagt min kvittering og får tilsendt en ny, så der er i hvert fald en lille udsættelse, men ellers sagde fragtmanden, uden at kunne give en tidshorisont, at de plejer "at være rimelig hurtige" - så tidlig næste uge. Jeg krydser fingre.

Jeg vedlagde i øvrigt linket hertil samt citatet fra LG omkring den larmende strømforsyning. Nu får vi se...

 

Kvittering tilsendt - sendes mandag..

LG37LB1
Til top
naviga2r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2006 kl. 11:13

Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Hvor lang tid regner du/de med at det tager at få det tjekket?

Jeg har jo desværre fået forlagt min kvittering og får tilsendt en ny, så der er i hvert fald en lille udsættelse, men ellers sagde fragtmanden, uden at kunne give en tidshorisont, at de plejer "at være rimelig hurtige" - så tidlig næste uge. Jeg krydser fingre.

Jeg vedlagde i øvrigt linket hertil samt citatet fra LG omkring den larmende strømforsyning. Nu får vi se...

LG37LB1
Til top
naviga2r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2006 kl. 10:52

Hej naviga2r

Jeg blev kontaktet i går af Gynter (fragtmand fra DTC). Han henter mit TV på mandag. Skulle ha' hentet det i dag, men det passede ikke lige ind i mine planer. Så jeg pakker det i kassen på søndag så det er klar til afhentning mandag morgen. Det bliver spændende at se hvad de finder ud af .

"Yes it is true that there are some problems with this tv and the noise. We have been told by our head office that it is caused by the power supply, and that it is this one that is making the noise. But some customers have complained about it and have actually found a way to fix it. We still do not have an official solution to fix the problem, so until now, nothing has been changhed in the tv's"

Hvis ovenstånde er korrekt så er det vel "bare" at skifte strømforsyningen

 

[/QUOTE]

Det virker helt forrykt, at de godt ved, at der er noget galt, men ikke vil acceptere det som en fejl.

Jeg har netop sendt fragtmanden ud af døren med TV under armen (næsten  ). Nu vil jeg så vente spændt på, at Dansk Teknik Center ringer til mig....

LG37LB1
Til top
naviga2r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2006 kl. 08:58

[/QUOTE]

Som forbruger der er så uheldig at ha' købt et LB1R, der brummer så kan jeg godt blive lidt gal i skralden når man læser den besked fra justbuyit. Jeg mener ikke at der er pisket en stemning op. Det er jo bare en konstatering fra flere utilfredse kunder - havd havde de regnet med. Man kan jo ikke blive ved at være positiv og holde en god tone når LG og andre forhaler en løsning på problemet. Som jeg skrev tidligere så må der være tale om en fejl hvis vi kun er få ud af mange der har et TV der brummer. Hvor svært kan det være. Når så LG oven i købet skriver at TV'et bruger for meget strøm og det er det der skaber problemet - ja hvad er så problemet. KOM NU IGANG MED AT LØSE DET SÅ VI KAN FÅ DET FULDE UDBYTTE/ DEN FULDE NYDELSE AF DETTE ELLERS UDEMÆRKEDE TV!!!

[/QUOTE]

 

Pisker en stemning op??? Er det ikke ganske naturligt, når man ofrer så mange penge på et tv, at det også yder optimalt? Ellers kunne jeg sgu være driblet i Aldi og hentet et eller andet tilfældigt ugetilbud!

ChrisJJ: TV bliver henter her til formiddag, jeg ved ikke hvornår, jeg får besked af Dansk Teknik Center - men jeg "kontakter" dig med det samme. Glæder mig også til at høre din løsning.

LG37LB1
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu