recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstørre undertekster, IKKE ttv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstørre undertekster, IKKE ttv.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 14:09
Ok, var heller sikker på det kunne lade sig gøre, men håbede lidt nu med det digitale signal, ærgeligt. Tak for svaret.

Redigeret af jenny - 19-Februar-2016 kl. 14:11
Jen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 14:05

Teksten er en del af billedet (Hardmatting), så kan ikke se hvordan det kan gøres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 13:18
Kan man på et nyt digitalt tv selv forstørre undertekster på diverste direkte tv-programmer?
(Jeg taler ikke om ttv, det er fint nok.)

Jeg kender en ældre person, der er døv, og underteksterne på flere kanaler, f.eks TLC er blevet mindre i den seneste tid. TLC siger at det kender de ikke noget til...???

Jeg kan da også se det hos mig selv mht underteksterne, og det at underteksterne ikke er med sort baggrund på flere kanaler gør det værre endnu, især for en der ikke kan høre. Hun ser tv på digital boks, der virker fint, og ttv virker fint, men kan man førstørre andre undertekster end ttv???
Jen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu