|
Søger router |
Besvar |
Forfatter | |
mindbjerg85
Ny bruger Oprettet: 28-August-2013 Sted: Sunds, Danmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Februar-2016 kl. 20:43 |
Søger en router.
Den gamle er ikke særlig effektiv mere - vis hvad i har :-) Skal gerne understøtte AC - ønsker ikke router af mærket Jensen |
|
bjorno
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en D-Link Wireless AC1750 Dual Band Gigabit Cloud Router liggende jeg aldrig fik taget brug.
Edit. Gik lige i gemmerne - det er en DIR-868L. Den blev købt samtidigt med en Airport Extreme - fik den aldrig rigtig sat op (andet end udpakning osv., da behovet for 2 separate netværk forsvandt og da den ikke kører bridge. http://www.altomdata.dk/d-link-dir-868l Redigeret af bjorno - 19-Februar-2016 kl. 22:15 |
|
mindbjerg85
Ny bruger Oprettet: 28-August-2013 Sted: Sunds, Danmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad hedder modellen ?
Hvad tænker du prismæssigt - hvor bor du ? |
|
bjorno
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Funktioner
Tak(0)
|
Modellen har jeg skrevet i min post.
Jeg bor i Hellerup - så der er et stykke til sunds. Prismæssigt tænker jeg 350 inkl. Porto. |
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den må da hedde noget med DIR.. Det gør alle dlinks modeller. Ac1750 er jo bare standarden.
|
|
bjorno
Funktioner
Tak(0)
|
Nå for filen. Det var ikke kommet med i min copy/paste. DIR-868L.
|
|
mindbjerg85
Funktioner
Tak(0)
|
Okay super - skulle blot være sikker :-)
Hvad sir du til 300 incl Porto - f.eks DAO |
|
bjorno
Funktioner
Tak(0)
|
Rettede lige til med en edit øverst :-)
Vi kan godt sige 300. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |