recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny receiver med "Nad" lyden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny receiver med "Nad" lyden

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny receiver med "Nad" lyden
    Sendt: 20-Februar-2016 kl. 20:01
tillad mig at forklare min over skrift:). Jeg har Idag en Nad t757v2. En af nad's beskedne receivere, men til dato den receiver jeg har været gladest for.
Til dels elsker jeg det simple den har over sig, men vigtigst af alt. Den gir sgu noget testosteron til mine klejne Fazon lcr (5.1 setup).
Jeg er virkelig begejstret for lyden. Har tidligere haft denon 2313 og Yamaha aventage 1030, men favoritten er stadig min Nad.
Jeg vil dog gerne på 4k vognen, jeg er klar over min receiver kan opgraderes (forventes foråret) med nyt mdc modul, men med den opgradering stående foran mig bliver Atmos faktisk mere og mere tiltalende, i en grad hvor jeg faktisk nok vil opgradere mere for Atmos end 4k. Atmos fåes dog ikke uden 4k, sådan ca.
Jeg har kigget på lidt denon, men ved jeg ikke bliver glade for dem alligevel. Senest en marantz sr6010 har gæret i kikkerten, men grundet watt er jeg med tanker om sr7010.
Med Nad mener jeg at have lært at selv mine små Fazon, når et nyt niveau med er godt spark watt bag sig.
Kunne jeg, blev jeg gerne i et forhold med Nad, men det ser ikke ud til de vil den samme dans som mig - for nu.

Mit max er 10.000kr, hvor skal jeg kigge hvis ønsket er at ramme noget der minder Nad?
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 23:58
Måske en NAD?
.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 08:12
Nad har bare som bekendt ingen Atmos eller 4k løsninger endnu;)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 08:27
Næh, men så må du vente - eller blot købe NAD effektforstærkere :-)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 10:44
Ja, og den kan han købe af mig
Mvh
Jan
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 13:06
Jeg vil ikke have effektforstærker og stå også;).
Tror måske bare jeg giver det nogle måneder og afventer nyt fra Nad.
Tænker der i det mindste må være noget på vej, trods udskydelser af hdmi 2.0 modul igen og igen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu