recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - True Detective - 2. sæson på DR3 i aften.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

True Detective - 2. sæson på DR3 i aften.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: True Detective - 2. sæson på DR3 i aften.
    Sendt: 28-Februar-2016 kl. 10:41
De næste fire søndage sender DR3 kl. 21.00 anden sæson af True Detective. 2 afsnit hver aften.

Jeg syntes at første sæson var helt vildt fed så jeg er spændt på hvad sæson 2 kan tilbyde.

Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 12:19
Jeg synes også sæson 1 var totalt god, men med de anmeldelser sæson 2 har fået, så bliver det nok en skuffelse :-(
Jeg skal dog se den :-)
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 13:13
Så vil ja gå mod strømmen, og sige at jeg faktisk bedre kunne lide S2 end S1.
Så den kan anbefales herfra :-)
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 09:38
Hvis man missede første dobbeltepisode i går, så er der endnu en chance på torsdag kl. 22:15.

Mht. TD1 vs TD2, så har jeg flere steder læst, at mens TD1 startede stærkt og blev lidt fesen mod slutningen, så skulle det omvendte være tilfældet for TD2. Jeg har p.t. kun set TD1 og var generelt meget godt tilfreds, så jeg er spændt på, hvad jeg kommer til at synes om TD2.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 09:48
Jeg har set sæson 1 og 2 af True Detective.

Jeg var meget for beholden inden sæson 2, pga. jeg havde svært ved at se Vince Vaughn i en alvorlig rolle og jeg generelt ikke er så vild med Colin Farrel. Men den overraskede positivt og jeg syntes  sæson 2 er rigtig god. 


Redigeret af Silentbob - 29-Februar-2016 kl. 09:49
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Hvis man missede første dobbeltepisode i går, så er der endnu en chance på torsdag kl. 22:15.



Den kan også ses på DR.DK, den næste uges tid, men det er selvfølgelig ikke i HD.

Umiddelbart syntes jeg at TD2 virkede lidt tung i det, men jeg skal da bestemt se med på søndag igen
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 22:25
Den var noget kringlet den første times tid, men da karaktererne var sat på,plads, skal jeg da love for at den tog fart.

Jeg ved, hvad jeg skal se på søndag klokken 21.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 11:26
jeg købte sæson 2 på BD, og har lige set den.
 
Der er lidt forvirrende i starten, men den bliver bedre og bedre, og jeg må indrømme den er faktisk super god.
Vince Vaughn spiller faktisk godt.
 
jeg synes ikke man kan sammenligne den med 1'eren, det er 2 meget forskellige serier, som er lige gode på hver deres måde.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 06:44
Jeg har sjældent været så skuffet oven en serie som anden sæson af TD. Specielt Vaughn var svær at holde af. Dårlige replikker tilsat dårlig skuespil. Jeg var stædig i lang tid men hoppede af omkring afsnit 6-7 stykker.
Hvor sæson 1 havde to virkelig gode hovedroller, så havde sæson 2 4 mere eller mindre ligegyldige hovedroller. Det var efter min mening alt for meget fokus på form og for lidt fokus på indhold.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu