recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærke signal fra mobiltlf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærke signal fra mobiltlf

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andmar77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-November-2015
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmar77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærke signal fra mobiltlf
    Sendt: 01-Marts-2016 kl. 05:43
Hej!
Er der nogle af jer der bruger en dims til at forstærke og forbedre lyden
fra mobiltlf til bilradioen? Hvad kan anbefales? Jeg har AUX og USB indgang på
radioen. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 06:11
Jeg bruger en Parrot MKi 9100 i firmabilen og en Kufatec Fiscon i privatbilen.

Kufatec løsningen integrerer med bilens eget display og bruger radioen som forstærker, virkeligt lækker løsning, hvorimod Parrot'en har eget display og forstærker, men bruger bilens højttalere.

Jeg kommer aldrig tilbage til halve løsninger med noget i cigarettænderstikket osv. Alternativet er ikke så voldsomt dyrt (er selvfølgelig noget mere besværlig at installere), men kvaliteten af tale både hos dig og hos den i den anden ende er milevidt fra hinanden.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
andmar77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-November-2015
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmar77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 20:54
Tak for svaret!

Jeg udelod noget vigtigt i min besked. Beklager..
Jeg spiller musik (fra Spotify) fra mini jack på mobiltlf til AUX på
bilradioen. Signalet er ret svagt så det skulle gerne forstærkes op.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 21:38
Smæk en kraftigere radio i, eller sæt en effekt på. Jeg streamer fint fra P5 på min iPhone, i mangel af DAB radio i bilen. Bevares vol skal da skrues højere op for at det lyder rigtigt.

Redigeret af Kampus - 01-Marts-2016 kl. 21:38
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu