recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix bloked - så skete det
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix bloked - så skete det

 Besvar Besvar Side  <1 34567 10>
Forfatter
Besked
iVinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iVinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2016 kl. 19:14
Virker det stadig for nogen? Har I fået nye DNS servers af Unblock? Det ser ud som at de på twitter stadig supporter Netflix unblocking, selvom de har fjernet alt indhold fra deres side.

Spændende at se hvor lang tid kampen kommer til at stå på.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2016 kl. 19:53
Som jeg har skrevet mange gange, så ja, Unblock us virker stadig her. Jeg kan støde i problemet med en besked om, at jeg bruger proxy/vpn, men så er det bare et spørgsmål om at skifte til et andet land og så tilbage igen. Nogle gange skal der lige et par forsøg til. Jeg bruger i øvrigt stadig de gamle DNS adresser.
Til top
gingerginger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2016
Sted: sønderborg
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gingerginger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2016 kl. 10:17
ja... tak for rådet. fjernede gamle browser data og skiftede til Brunei... så virkede det... tænker at man bare skal skifte rundt hele tiden. Tak for tippet.
Til top
LarsSB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsSB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 19:45
Hej, jeg har også fået problemet m Unblock-US og Netflix proxy error, og ikke fået det løst endnu via Unblock-US support, bla. m deres alternative DNS-servere, cleare cache, fjerne temp-filer, og endda reboot osv. virkede ikke :-(
Jeg vil da lige kigge igennem tråden, for at se om nogle af jer har fundet workarounds
Jeg læste dog om denne løsning med ExpressVPN, nogen af jer der har prøvet det?
https://thevpn.guru/netflix-proxy-error-fix-anonymous-vpn-dns-bypass-avoid
www.expressvpn.com

Redigeret af LarsSB - 15-Marts-2016 kl. 19:46
mvh Lars S
Til top
LarsSB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsSB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 20:03
Netflix, burde tilbyde adgang til Netflix US etc. mod ekstra betaling, således film-selskaberne får deres penge
Jeg har intet imod at betale, men vi får jo ikke optionen
Som det er nu diskrimineres kunder ud fra deres region, hvis vi ikke kan bruge DNS/ VPN løsninger
Jeg har altid set Netflix US og vil helst ikke nøjes med den danske, der er stærkt begrænset i udvalg
Som filmselskaber og nu Netflix agerer, risikere de jo at folk begynder at anvende gratis og ikke helt legale løsninger istedet for. Her bliver Netflix og filmselskaberne så taberne


Redigeret af LarsSB - 15-Marts-2016 kl. 20:04
mvh Lars S
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 22:42
Filmselskaberne har altid fået deres penge fra Netflix, men de bliver sure når de ikke kan bestemme hvad vi må se og hvornår, samt sælge rettighederne til andre udgivere i f.eks. Skandinavien. Det vil ikke gøre nogen forskel at lave en dyrere Netflix US til andre lande.
Til top
LarsSB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsSB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 00:02
En betaling til Netflix US kunne i princippet kanaliseres videre til USA, som hvis en i USA køber denne service
Jeg ville være ok med det som en ekstra udgift/ service til Netflix DK
mvh Lars S
Til top
Howie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2012
Sted: Hellevad, Danma
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Howie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 14:22
Jeg har været blokeret siden i fredags, og jeg vil understrege at jeg IKKE bruger vpn, men ifølge Stofa er en række af deres ip-adresser blevet blokeret. Det der undrer mig er, at det skal tage så lang tid at ophæve blokeringen - det kan vel gøres med et par museklik.
Til top
LarsSB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsSB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 23:36
Overvejer at vælge een af de 2 nedenstående løsninger i nærmeste fremtid:
www.torguard.net
www.hidemyass.com
mvh Lars S
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af LarsSB LarsSB skrev:

Overvejer at vælge een af de 2 nedenstående løsninger i nærmeste fremtid:
www.torguard.net
www.hidemyass.com


Jeg prøver at følge lidt med fra sidelinjen,  Men måske jeg ikke helt har fanget hvordan Netflix blokerer. Jeg havde indtryk af at de nu blokerer adgangen fra alle "mistænkelige" adresser så hvis ens internet  kommer ud i USA, men fra en kendt VPN erder så ikke gode chancer for at trafikken bliver blokeret?
Til top
LarsSB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsSB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2016 kl. 19:13
Jeg kan se at Unblock-US nu inden for de sidste par dage har slettet al debat om deres udfordringer på deres FB side, hvor de første problemer kom i januar
Siden de nu sletter information istedet for at melde ud om tidshorisont på løsning som mange har spurgt efter, må man antage at de ikke aner hvad de skal gøre ved Netflix's regions blokering
www.facebook.com/Unblock-Us-174861509242475/

Redigeret af LarsSB - 18-Marts-2016 kl. 19:15
mvh Lars S
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 00:13
Det hedder Unblock OS, som i vi. Det er ikke kun United States der unblockes.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu