recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix bloked - så skete det
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix bloked - så skete det

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 14:30
Unblock us virker stadig hos mig
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 15:56
Så stoppede den nye DNS også. Jeg er igen blokeret i diverse lande via Unblock. Øv.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 15:58
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 17:06
Hvordan kan det være at Netflix ikke bare binder indholdet til nationaliteten på det kort der bliver brugt til at betale for tjenesten. Det ville da være meget nemmere for dem, i stedet for denne her "katten efter musen" leg.

Anyway. Det ser ud til at Hollywood igen stiller sig på tæerne af sig sig selv. Denne form for kalkuleret u-tilgængelighed er præcis det der driver folk over på TPB eller lignende tjenester og om et par år skal vi så igen høre tude koncerten over hvor vanskeligt det er at tjene penge når det hele bare bliver stjålet og ingen vil betale ...  Det er helt enkelt ubegribeligt at Hollywood ikke kan løsrive sig fra den forældede forretningsmodel.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Flash! Flash! skrev:

Hvordan kan det være at Netflix ikke bare binder indholdet til nationaliteten på det kort der bliver brugt til at betale for tjenesten. Det ville da være meget nemmere for dem, i stedet for denne her "katten efter musen" leg.


Det hjælper ikke! Der findes også tjenester som kan betale for dig, med den nationalitet du ønsker.

M.v.h.
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Flash! Flash! skrev:

Hvordan kan det være at Netflix ikke bare binder indholdet til nationaliteten på det kort der bliver brugt til at betale for tjenesten. Det ville da være meget nemmere for dem, i stedet for denne her "katten efter musen" leg.


Det hjælper ikke! Der findes også tjenester som kan betale for dig, med den nationalitet du ønsker.

M.v.h.


Hvem kan det og hvordan foregår det?

Hvis nogen andre betaler for dig er det vel dem der har abonnementet. Det er jo ikke en vare der kan sendes videre som man fysiske varer?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 19:48
De trækker betalingen på dit kreditkort, men sørger så for at tjenesten betales via deres "nationale" kreditkort.

M.v.h.
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

De trækker betalingen på dit kreditkort, men sørger så for at tjenesten betales via deres "nationale" kreditkort.

M.v.h.


Hvem gør det? Hvem er "de"?
Til top
pjonassen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjonassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 20:06
Jeg har før brugt prepaid visa til HULU. Men der findes også andre.

https://usa.visa.com/pay-with-visa/cards/card-finder/prepaid-finder-page.html
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055
Marantz 7007
Focal Sib XL

Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 20:08
Man kan købe et prepaid card i usa, med f.eks. 30$, det gjorde jeg da jeg ville se Hulu plus,  jeg opretteder abbonementet med kortet, og har derefter købt Hulu plus prepaid card på ebay, som jeg har brugt siden, det har snart virket i 3 år.




Redigeret af atdjei - 06-Marts-2016 kl. 20:09
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 20:13
OK. Jeg troede ikke man kunne bruge sådan noget til Netflix. Prepaid kan vel ikke sidestilles med et kreditkort son jeg egentlig troede var adgangsbilletten til Netflix. Man kan f.eks ikke betale Netflix med Dankort.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 20:23
Dankort er ikke et internationalt betalingskort og kan derfor kun bruges i Danmark...

Visa derimod kan bruges i hele verden.

På netflix kan der både betales med pre-payed (debit) kort og kreditkort.
Fx. Visa, Visa Debit, Mastercard, Mastercard debit.

Debit kortene kan købes i USA som "gavekort" mange steder.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu